اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی گلسار

شهردار گلسار با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی این شهر براساس اولویت‌بندی افتتاح می‌شود، گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر همواره در تلاش هستند با اجرای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه، رفاه و آسایش را برای شهروندان فراهم کنند.

حمید کیاروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی گلسار به‌طورجدی پیگیری می‌شود، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری مدیریت شهری و برنامه‌ریزی کمیسیون عمران شورای اسلامی در دوره ششم، قطار پروژه‌های عمرانی با عملیات زیرسازی خیابان میانی پارک ۶/۵ هکتاری در مسیر حرکت قرار گرفت.

وی افزود: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است پروژه‌های عمرانی شهر که مدت‌ها نیمه‌کاره رها شده بود در فاز اجرایی قرار بگیرد.

شهردار گلسار خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی شهر ازجمله تکمیل و بهره‌برداری از پارک ۶/۵ هکتاری، جابه‌جایی تیرهای چراغ برق، زیرسازی و آسفالت خیابان ۳۰ متری امام خمینی (ره)، اجرای پروژه ساختمان شهرداری به صورت فازبندی و روکش آسفالت بلوار ولایت، ازجمله پروژه‌های عمرانی شهر در سال ۱۴۰۱ است.

کیاروستا تصریح کرد: این طرح‌ها طبق برنامه و اولویت‌بندی به عنوان پروژه‌های مهم مجموعه مدیریت شهری با برگزاری آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار در سطح شهر اجرا می‌شود.

وی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر همواره در تلاش هستند با اجرای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه، رفاه و آسایش را برای شهروندان فراهم کنند.

کد خبر 589154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.