تخلیه یک مدرسه ناایمن در کمالشهر

شهردار کمالشهر گفت: مدرسه حضرت خدیجه(س) مشکلات عمرانی دارد؛ جهت تأمین امنیت جانی دانش‌آموزان مقرر شد فرهنگ‌سرای خرمدشت که مدتی بدون استفاده بود، به‌طورموقت جایگزین مدرسه شود.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های آموزشی یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری کمالشهر است، اظهار کرد: مدیریت شهری درصدد است تا با همکاری خیران مدرسه‌ساز و منابع دولتی، فضاهای آموزشی این شهر را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های آموزشی منوط به همکاری تمام دستگاه‌ها و ادارات است، افزود: شهرداری کمالشهر در راستای مرمت و بهسازی فضاهای آموزشی موجود در این شهر از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

شهردار کمالشهر خاطرنشان کرد: این شهر بنا به شرایط اقلیمی مطلوب، همواره پذیرای هم‌وطنانی از استان‌های مختلف و تهران است که این امر، اهمیت تسریع در اقدامات راهگشا، کارساز و کاربردی را در راستای افزایش سرانه آموزشی دوچندان می‌کند.

بهمنی با تاکید بر اینکه وضعیت مدرسه حضرت خدیجه (س) واقع در خرمدشت مطلوب نیست، تصریح کرد: این مدرسه دچار مشکلات عمرانی شده و مناسب حضور دانش‌آموزان نیست؛ بنابراین جهت تأمین امنیت جانی و سلامت دانش‌آموزان مدرسه پس از برگزاری جلساتی با مسئولان ذیربط، مقرر شد فرهنگسرای خرمدشت که مدتی بدون استفاده بوده است، برای مدتی به جای مدرسه مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این فرهنگسرا جهت حضور موقت دانش‌آموزان تا اتمام عملیات تعمیر و بازسازی و ایمن‌سازی مدرسه حضرت خدیجه (س) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 589153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.