پارک محله‌ای در اسلام‌آباد کرج احداث می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری کرج با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در محله‌های این منطقه، گفت: احداث یک پارک به وسعت بیش از سه هزار مترمربع در خیابان آیت‌الله طالقانی واقع در محله اسلام‌آباد، در دستور کار قرار گرفته است.

محمد گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت ارتقای سرانه فضای سبز و ایجاد فضاهای مناسب برای رفاه حال شهروندان، اظهار کرد: در صدد هستیم پارکی در محدوده خیابان آیت‌الله طالقانی اسلام‌آباد احداث کنیم که در این راستا ۳۳۰۰ متر از املاک تملک شده این محله را برای احداث این پروژه در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه قرار است در پارک محله اسلام‌آباد امکاناتی همچون پیاده‌راه، لوازم تندرستی، آلاچیق، وسایل بازی کودکان و فضاهای سبز متناسب احداث شود، اظهار امیدواری کرد: با اجرای چنین پروژه‌ای بتوانیم در راستای رضایت خاطر شهروندان گام برداریم و شرایط مناسبی را برای رفاه حال آن‌ها مهیا کنیم.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات اهالی اسلام‌آباد، بهسازی آسفالت معابر است، افزود: پس از اجرای ۶۵۰ متر طول جدول‌گذاری در خیابان کریمی، آسفالت‌ریزی تیم خیابان با ۲۱۰ تن آسفالت انجام شد.

وی با بیان اینکه پس از ۴۰۰ متر طول جدول‌گذاری که به‌تازگی در کوچه یاوری انجام شده بود، ۶۴ تن آسفالت نیز در این کوچه پخش و اجرا شده است، اظهار امیدواری کرد: با اتمام این پروژه گام دیگری در خدمت‌رسانی به ساکنان منطقه یک شهرداری برداریم و در آینده نزدیک نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت عمران و آبادانی سطح منطقه، معابر و خیابان‌های بیشتری را بهسازی و بازسازی کنیم.

کد خبر 589150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.