۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
برناردو سیلوا در سیتی ماند

با اعلام رسمی باشگاه منچسترسیتی، برناردو سیلوا در این تیم ماندنی شد.

به گزارش ایمنا، بر اساس اطلاعاتی که توسط دیلی میرور فاش شد، منچسترسیتی با وجود تلاش‌های بارسلونا برای جذب برناردو سیلوا بازیکن پرتغالی، اجازه جدایی به او را نخواهد داد چرا که این بازیکن یک بازیکن کلیدی در اتحاد محسوب می‌شود. سیلوا در فصلی که گذشت یکی از بهترین بازیکنان منچستر سیتی بود و سهم به‌سزایی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس داشت. او با ۱۳ گل و ۶ پاس گل از ستاره‌های تیم گواردیولا بود.

بارسلونا به خاطر مشکلات مالی که سال قبل داشت مجبور به فروش مسی شد. از طرف دیگر آبی اناری‌ها نتوانستند بازیکنان سرشناس و گران قیمتی را جذب کنند اما به نظر می‌رسد که وضعیت مالی این تیم پرطرفدار اسپانیایی کمی بهتر شده است.

برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچستر سیتی بازیکنی بود که آبی اناری‌ها به جذب او علاقه داشتند. باشگاه منچستر سیتی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ میلیون یورو خواست ولی در نهایت بعد از مذاکره با این بازیکن اعلام کرد سیلوا به هیچ وجه فروشی نیست.

پپ گواردیولا، برناردو سیلوا را بازیکنی ضروری می‌داند تا دوباره آرزوی کسب همه قهرمانی‌ها را در فصل آینده داشته باشد. علاوه بر قهرمانی مجدد در لیگ برتر، تیم انگلیسی به دنبال اولین لیگ قهرمانان اروپا است. آن‌ها معتقدند با حضور سیلوا در جمع خود شانس بیش‌تری برای قهرمانی خواهند داشت.

سیلوا یک فصل دیگر با منچستر سیتی قرارداد دارد. این باشگاه انگلیسی اگر نمی‌خواهد که این بازیکن را مجانی از دست دهد باید در تابستان جاری قرارداد او را تمدید کند در غیر این صورت فصل بعد می‌تواند به صورت مجانی جدا شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 589119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.