توزیع بیش از  ١٢ هزار پرس غذای گرم در بادرود

مسئول اجرایی ستاد مردمی غدیر بادرود گفت: با مشارکت خیران و به صورت محله‌محور بالغ بر ١٢ هزار پرس غذا در سطح شهر بادرود میان خانواده‌ها توزیع شد.

حجت‌الاسلام رضا محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تبریک عید سعید غدیر اظهار کرد: امسال همانند سنوات قبل پویش اطعام نیازمندان ویژه عید غدیر خم ادامه داشت و طی برنامه ریزی انجام شده با مشارکت خیرین و به صورت محله محور بالغ بر ١٢ هزار پرس غذا در سطح شهر بادرود بین خانواده‌ها توزیع شد.

وی افزود: در طرح مذکور حدود ٧٥ درصد از اهالی و بزرگان و خیرین محل جهت پخت و توزیع غذا شرکت نمودند.

مسئول اجرایی ستاد مردمی غدیر بادرود اضافه کرد: با توجه به شعار ما دایر بر احیای سنت فراموش شده اطعام در ظهر عید غدیر، غذای گرم اهالی محل توزیع شد

محمودزاده تصریح کرد: در بیانات گوهر بار اهل بیت (ع) به اهمیت اطعام روز غدیر تاکید فراوان شده است تا جایی که اطعام یک نفر در این روز برابر با اطعام و تکریم همه پیامبران، صدیقان و شهیدان است همچنین ستاد اجرایی با همراهی هیئت‌های مذهبی محلات بادرود تلاش نمود تا در راستای تبیین فرهنگ اطعام نیازمندان گام‌های اساسی بردارد.

به گزارش ایمنا در عید سعید غدیر روستاهای تابعه بخش بادرود با مشارکت خیران و نهادهای انقلابی میان ساکنان روستا غذای گرم ویژه طعام غدیر توزیع کردند.

کد خبر 589092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.