پوشش بیمه‌ای ایثارگران با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه تقویت می‌شود

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با مادر شهیدان سادات «میرصانعی» در روز عید سعید غدیر خم؛ از تقویت پوشش بیمه‌ای ایثارگران با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز دوشنبه (۲۷ تیر ماه) در دیدار با عصمت ذوالفقاری مادر شهیدان سیدرحیم و سیدامیر میرصانعی هم‌زمان با عید سعید غدیر خم با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده شهدای سادات اظهار کرد: در خدمت مادر شهیدانی هستیم که دو فرزند ایشان به شهادت رسیدند و یکی دیگر از فرزندان ایشان جانباز شدند و در واقع هر سه فرزند بزرگوار و والامقام ایشان در دفاع مقدس ایثار و فداکاری کردند.

معاون رئیس جمهور افزود: سادات شخصیت‌های محترمی در جامعه ما هستند و مرجعیت فکری و اخلاقی در جامعه اسلامی دارند. این مسئولیت را خودشان احساس می‌کنند زیرا خودشان را متصل به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) می‌دانند و این احساس مسئولیت در رفتار آنها مشخص است.

شهادت حادثه نیست و اعطا شدنی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: شهادت حادثه نیست و اعطا شدنی است و همه شهدا روایت و جذابیت خودشان را دارند و در قله هستند و وقتی کتاب‌های زندگی آنها را مطالعه می‌کنیم متوجه می‌شویم که آنها سلوکی را طی کرده‌اند که خداوند رحمان آنها را انتخاب کرده است.

معاون رئیس جمهور در خصوص برنامه‌های بنیاد برای خدمات رسانی به ایثارگران گفت: در تلاش هستیم با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه پوشش بیمه‌ای ایثارگران را تقویت کنیم تا تفاوت قیمت دارو و تجهیزات پزشکی را جبران کنیم.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار مشکلات مادر شهیدان میرصانعی را در خصوص امور درمانی مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار که اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز حضور داشت، با اهدای لوح از صبر و ازخودگذشتگی این مادر شهید تجلیل کرد.

کد خبر 589081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.