عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ تیرماه

در این بسته خبری از آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه عمرانی در دشتی تا صدور ۷۹ فقره پرونده ساختمانی در خمین و سادات شاغل در شهرداری خورموج تجلیل شدند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم

آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه عمرانی در دشتی

به مناسبت عید سعید غدیر عملیات اجرایی ۲ پروژه عمرانی و تولیدی در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی استان بوشهر آغاز شد.

زیباسازی و رنگ‌آمیزی جداول معابر سطح شهر زرند

مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند با بیان اینکه عملیات زیباسازی منظر شهری، با رنگ رنگ آمیزی جداول بلوارها و میادین سطح شهر تداوم دارد، گفت: ایجاد تنوع در مبلمان و فضای شهری با توجه به تأثیرات آن در روحیه و شادابی شهروندان همواره مد نظر مسئولین مدیریت شهری بوده و در این خصوص اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شده است.

صدور ۷۹ فقره پرونده ساختمانی در خمین

حمیدی احمدی، شهردار خمین گفت: ۷۹ فقره پرونده ساختمانی به مساحت ۴۱ هزار و ۱۲۴ مترمربع امسال در خمین صادر شد.

پنج طرح ورزشی در رفسنجان اجرا می‌شود

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: پنج طرح ورزشی از جمله ۲ زورخانه، پیست دو و میدانی و اتومبیلرانی، پیست دوچرخه سواری و پیست اسکیت تا پایان سال جاری در این شهر به بهره برداری می‌رسد.

نجات ۳۲۷ فرد توسط آتش نشانان قزوینی

قدیر موسی خانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از اجرای یکهزار و ۶۰ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در سه ماهه امسال خبر داد و گفت: عملیات‌های اجرایی با ۹۲ مصدوم، ۱۷ فوتی و ۳۲۷ نجات یافته همراه بوده است.

درآمدهای پایدار برای شهرداری خورموج فراهم می‌شود

محمد جواد کاشفی، شهردار خورموج گفت: در راستای سیاست ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها، عملیات اجرایی کارگاه تولید قطعات بتنی شهرداری خورموج آغاز شد.

سادات شاغل در شهرداری خورموج تجلیل شدند

مراسم تجلیل از سادات شاغل در شهرداری خورموج به مناسبت عید غدیر خم با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان دشتی برگزار شد.

جان باختن ۳ نوجوان در سد باداملو در باروق میاندوآب

سامان محمدی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: سه نوجوان بر اثر غرق شدگی در سد باداملو در روستای قرمز بلاغ از توابع باروق جان باختند.

کد خبر 589078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.