خرید ۸۰ میلیون یورویی بایرن از یوونتوس!

ماتیاس دی لیخت ملی پوش هلندی یووه سه سال پس از آمدنش از آژاکس به ترک تورین نزدیک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق ادعای رسانه‌ها، یوونتوس در حال تهیه فهرستی از جایگزین‌های احتمالی برای ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی است که برای ترک باشگاه آماده می‌شود. مذاکرات بین بانوی پیر و بایرن مونیخ در حال حاضر به مراحل پایانی خود رسیده است؛ با توافق برای یک معامله که می‌تواند به حدود ۸۰ میلیون یورو (۶۸ میلیون پوند) برسد که شامل موارد اضافی نیز می‌شود.

این فروش باعث ضعف غول‌های ایتالیایی در خط دفاعی می‌شود، اما آنها قصد دارند به سرعت حرکت کنند تا جانشین مناسبی برای هلندی پیدا کنند.

دی لیخت چه زمانی یوونتوس را ترک می‌کند؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که بایرن پیشنهاد جدیدی برای دی لیخت یکشنبه ارائه کرده است که پذیرفته شده است. باشگاه بوندسلیگایی آماده است مبلغ اولیه ۷۰ میلیون یورو (۵۹.۴ میلیون پوند / ۷۰ میلیون دلار) به اضافه ۱۰ میلیون یورو اضافی برای رسیدن به هدف خود بپردازد. این پیشنهاد کمی آن چیزی بود که یوونتوس امیدوار بود برای این مدافع دریافت کند، اما با این حال آنها تصمیم گرفته‌اند با این پیشنهاد، به جلو حرکت کنند. بایرن قصد دارد در اسرع وقت به توافقی دست یابد تا به دی لیخت اجازه دهد تا قبل از افتتاحیه فصل جدید بوندسلیگا در پنجم آگوست با هم تیمی‌های جدید خود دیدار کند. چلسی نیز به دلیخت علاقه مند بود، اما زمانی که مشخص شد او می‌خواهد به بایرن بپیوندد، به اهداف دیگری روی آورد.

چه کسی می‌تواند جایگزین دی لیخت شود؟

دی لیخت پس از درخشش در جوانی با آژاکس، به عنوان مدافع میانی بزرگ بعدی بیانکونری به یوونتوس آمد، اما با وجود کمک به باشگاه برای کسب عنوان قهرمانی سری A در اولین حضور خود در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۹، هرگز در سه فصل حضورش در تورین کاملاً انتظارات را برآورده نکرده است.

پائو تورس، ستاره ویارئال، یکی از نام‌هایی است که در فهرست نهایی آنها برای جایگزینی این مدافع قرار دارد، اگرچه او در اولویت مدیریت باشگاه نیست.

کد خبر 589008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.