اجرای فاز دوم پروژه فاضلاب شهری گوگد

شهردار گوگد گفت: فاز دوم پروژه فاضلاب شهری گوگد به طول هزار متر با پیش‌بینی هفت میلیارد تومان آغاز شده است.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آب‌رسانی به فضای سبز شهری گوگد، اظهار کرد: ۴۰ درصد از پروژه لوله‌گذاری به بخش فضای سبز شهری باقی مانده بود که در سال جاری ۴۵۰۰ متر شبکه اصلی لوله‌گذاری انجام و اکنون فقط ۱۰ درصد فضای سبز شهری با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه لوله‌گذاری مسیرهای باقی فضای سبز شهری در دستور کار شهرداری است، افزود: در سال جاری بلوار شفا، بلوار شهدا، بلوار نیوان به گوگد و میدان‌های بقیه‌الله، توحید و ۱۴ معصوم به سیستم آبیاری نوین مجهز شدند.

شهردار گوگد از اجرای فاز دوم پروژه فاضلاب شهری گوگد خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه فاضلاب شهری گوگد در چند فاز اجرا می‌شود؛ فاز نخست آن به طول هزار متر طول در سال ۱۳۹۹ حدفاصل میدان بقیه‌الله تا میدان توحید شهر بوده است.

علی‌محمدی ادامه داد: فاز دوم این پروژه به طول هزار متر با اعتبار اولیه به میزان هفت میلیارد تومان از بلوار شهدا به سمت شهر گلپایگان آغاز و پیش‌بینی می‌شود با توجه به برنامه زمانی تا ۶ ماهه آینده به اتمام برسد.

وی با اشاره به سفر استاندار اصفهان به گلپایگان، گفت: ضمن بازدید استاندار اصفهان از کمربندی شهر گوگد و بررسی مشکلات کشاورزان شهر، مصوب شد تا موضوع در محدوده قرار گرفتن کمربندی شهر گوگد از طریق راه و شهرسازی و به صورت ویژه در کمیسیون ماده پنج استان مطرح شود.

کد خبر 588992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.