درخواست بیش از ۳۶ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن تایید شد/ ۱۹۵ هزار نفر رد شدند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۴۲۲ هزار نفر در استان متقاضی مسکن‌های نهضت ملی بوده‌اند و بیش از ۳۶ هزار نفر هم به تائید نهایی رسیده‌اند. بیشتر از ۳۰ هزار نفر افتتاح حساب تجمعی کرده‌اند، حدود ۳۹ هزار نفر انصراف داده‌اند و درخواست بیش از ۱۹۵ هزار نفر نیز رد شده است.

علیرضا قاری قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۳۵ هزار و ۵۹۶ واحد در شهرهای جدید فولادشهر، بهارستان و مجلسی و تعداد ۱۶۸ هزار و ۳۷۱ واحد در سایر شهرهای استان ساخته می‌شود.

به گفته وی زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح در استان اصفهان به‌طور سالانه یک هزار و ۷۹ هکتار برآورد شده است که فعلاً نیمی از آن آماده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ثبت‌نام جدیدی برای متقاضیان استان وجود ندارد، گفت: سامانه طرح نهضت ملی مسکن در همان آغاز برای ۴۳ شهر استان اصفهان بازگشایی شده بود و پس‌ازآن هم دیگر شهرها مشمول این طرح شدند اما فعلاً هیچ‌یک از شهرهای استان مشمول ثبت‌نام دوباره نمی‌شوند.

قاری قرآن اضافه کرد: بیش از ۴۲۲ هزار نفر در استان متقاضی مسکن‌های نهضت ملی استان بوده‌اند و بیش از ۳۶ هزار نفر هم به تائید نهایی رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمارها، در استان اصفهان بیشتر از ۳۰ هزار نفر افتتاح حساب تجمعی کرده‌اند و بالغ بر ۲۱ هزار نفر از متقاضیان بالای ۴۰ میلیون تومان آورده دارند. حدود ۳۹ هزار نفر انصراف داده‌اند بیش از ۱۹۵ هزار نفر هم دارای شرایط لازم برای تخصیص مسکن نبوده و درخواست آن‌ها رد شده است.

کد خبر 588981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.