شخصیت‌های پرورش‌یافته روابط عمومی در اجتماع موفق‌تر هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شخصیت‌هایی که پرورش یافته حوزه روابط عمومی هستند در اجتماع موثرتر و قوی‌تر هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مهدی فوقی امروز _یکشنبه، بیست‌وششم تیرماه ۱۴۰۱_ در جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: آنچه باید بعد از ۴۰ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد مطرح کنیم این جمله از حضرت علی (ع) است که فرمودند، تکیه‌گاه مسلمانان و مردم اصل اجتماع است که باید به این موضوع بیشتر پرداخته شود.

وی با بیان اینکه هسته اصلی روابط عمومی حلقه وصل بودن و ارتباطات است، ادامه داد: اداراتی مؤثرتر و قوی‌تر هستند که روابط عمومی پویا داشته باشند و بین همه مردم اتصال خوبی برقرار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: اکنون شخصیت‌هایی که پرورش یافته حوزه روابط عمومی هستند در اجتماع مؤثرتر و قوی‌تر هستند. این موضوع در تبلیغ اسلام و دین هم صدق می‌کند ما مردم را به دین دعوت می‌کنیم اما به غیر از زبان‌ها یعنی با عمل آن‌ها را به دین دعوت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها محور وحدت و مهربانی هستند و معمولاً می‌توانند اجتماع خوبی در سازمان‌ها و ادارات رقم بزنند.

فوقی با اشاره به اینکه جامعه نیاز به معنویت دارد، خاطرنشان کرد: مردم نیاز به معنویت بی‌حاشیه دارند معنویتی که در آن باید و نباید وجود نداشته باشد از این رو روابط عمومی می‌تواند حلقه اتصال دین برای جامعه باشد.

وی گفت: نگران این نیستیم که چرا نوع پوشش افراد تغییر کرده بلکه باید مراقب هویتمان باشیم که تغییر نکند و از انسانیت دور نشویم و به واسطه انسانیت دست‌گیر همه باشیم.

کد خبر 588958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.