ساعت میلیاردی نماینده مجلس چیست؟ + قیمت و مشخصات

ساعت نماینده مجلس که در روزهای اخیر خبرساز شده است؛ ساعت هوبلو مدل Classic Fusion Chronograph King Gold نام دارد که تا ۵۰ متر زیر آب مقاوم است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هوبلو تولیدکننده ساعت‌های لوکس است که در سال ۱۹۸۰ توسط کارلو کروکو در سوئیس بنیاد شده است. کارلو کروکو که تا سال ۲۰۰۳ به خاطر شرکت ساعت‌سازی خود و همچنین کمک به کودکان معروف معروف بود، در انتهای این سال شروع به جست‌وجوی فردی متخصص در زمینه ساعت‌سازی کرد که نتیجه این فعالیت‌ها آشنایی با جان کلورد بیور، رئیس بخش امگای گروه سواچ، بود. بیور در سال ۲۰۰۴ رئیس و سهام‌دار بخش بزرگی از برند هوبلو شد.

مشخصات ساعت میلیاردی نماینده مجلس

یکی از ساعت‌های گران قیمت این برند لوکس Classic Fusion Chronograph King Gold نام دارد، وزن این محصول ۴۵۴ گرم و قطر آن ۴۵ میلی‌متر است. شرکت سازنده اعلام کرده است که محصول ذکر شده تا ۵۰ متر زیر آب مقاوم است. شیشه به کار رفته روی آن از جنس کریستال یاقوت کبود ضد انعکاس است که در برابر خش و ضربه نیز مقاوم است.

ساعت مچی Classic Fusion Chronograph King Gold تاریخ روز، ساعت، دقیقه و ثانیه را نشان می‌دهد. بند آن از جنس سیلیکون مشکی رنگ است، در حالی که قاب آن و عقربه‌های به کار رفته به رنگ رزگلد است.

قیمت ساعت نماینده مجلس

قیمت ساعت مچی Classic Fusion Chronograph King Gold یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 588929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.