ثروتمندان تهرانی، هزینه پارکینگ بیشتری می‌دهند؟

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طبقه بندی اجتماعی در استفاده از پارکینگ‌های عمومی گفت: وضعیت جنوب و شمال تهران متفاوت است، بنابراین بهتر است استفاده از پارکینگ‌ها را طبقه‌بندی کرده و از افرادی که تمکن دارند، هزینه بیشتری دریافت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب کاشانی، امروز _ یکشنبه بیست‌وششم تیرماه ۱۴۰۱ _در هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، پیرامون جریان بررسی لایحه «تعیین نرخ ورودی و حق توقف وسایل نقلیه در پارکینگ‌های عمومی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱" طی پیشنهادی، اظهار کرد: با توجه به طولانی شدن فرایند ترخیص خودروهایی که ناخواسته و بر اثر تصادف، یا توسط پلیس به پارکینگ منتقل می‌شوند و برای جلوگیری از تحمیل هزینه‌های پارکینگ، پیشنهاد می‌شود تبصره‌ای در جهت پرداخت نرخ کمتر از آنچه مصوب می‌شود در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: این افراد عموماً افراد متمکنی نیستند و خودروی آنها اگر دو ماه هم در پارکینگ بماند، باید چند میلیون هزینه پارکینگ بپردازند و هرگاه هم اعتراض می‌کنند، به مصوبه شورا ارجاع می‌دهند و این در حالی است که در مصوبه چنین شرایطی لحاظ نشده است. از این رو شورا باید تبصره‌ای برای افرادی که دارای این شرایط هستند در نظر بگیرد.

طبقه‌بندی اجتماعی در استفاده از پارکینگ‌های عمومی

پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به طبقه بندی اجتماعی در استفاده از پارکینگ‌های عمومی اظهار کرد: وضعیت در جنوب و شمال تهران متفاوت است، بنابراین بهتر است موضوع را طبقه بندی کرده و از افرادی که تمکن دارند، هزینه بیشتری دریافت شود.

کد خبر 588922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.