عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ تیرماه

در این بسته خبری از آماده‌سازی پارکینگ شلمچه تا ساماندهی مشاغل مزاحم شهر قزوین و بهره‌برداری از سورتمه شهربازی گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

عملیات آماده‌سازی پارکینگ شلمچه خرمشهر

امید کوتیان‌نژاد، سرپرست شهرداری خرمشهر با اشاره به عملیات آماده سازی پارکینگ گذرگاه مرزی شلمچه گفت: پارکینگ ۹۰ هکتاری برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در شلمچه در حال آماده سازی است.

مشاغل مزاحم شهر قزوین باید ساماندهی شود

اصغر الهیاری، مدیر سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری قزوین گفت: سامان دهی مشاغل مزاحم شهری یکی از اولویت‌های‌های شهرداری قزوین در حفظ فرهنگ و حقوق شهروندی است.

شهرداری جوانرود رتبه اول شهرداری‌های استان کرمانشاه کسب کرد

هوشیار امامی، شهردار جوانرود از کسب رتبه نخست این شهرداری در بین ۳۴ شهرداری استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این رتبه برتر در راستای اجرای نظام‌نامه ارزیابی عملکرد شهرداری‌های کشور در ۱۷۰ شاخص فنی، علمی و عملکردی در سال ۱۴۰۰ کسب شده است.

انتصاب سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های لرستان

طی حکمی از سوی دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان، عنایت‌اله میرزایی با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان منصوب شد.

جشنی از جنس غدیر در ناحیه شهری مشعل‌دار

به مناسبت دهه امامت و ولایت، ششمین برنامه از جشن‌های محله‌ای «در سایه سار غدیر» در ناحیه شهری مشعلدار قزوین برگزار شد.‌

بهره‌برداری از سورتمه ریلی شهربازی مدرن گرگان

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان گفت: پروژه سورتمه با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در قالب دو ایستگاه با دقت بسیار بالایی در حال اجرا است و ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

تنظیم سند مهارت‌افزایی و توانمندسازی کارکنان شهرداری سمنان

قاسم ملکدار، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان از تنظیم سند مهارت‌افزایی و توانمندسازی کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: تنوع خدمات قابل ارائه به شهروندان ایجاب می‌کند که بهره‌وری سرمایه‌های انسانی افزایش یابد و این مهم از طریق توانمندسازی امکان‌پذیر است.

کد خبر 588888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.