ملاقات مردمی راهکاری برای احصای مشکلات شهروندان

رئیس اداره پاسخگویی، نظارت و ارزیابی عملکرد شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فرایند ملاقات با رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جهت ارائه درخواست‌های شهروندان برای بررسی و احصای مشکلات است.

سیدرضا مُبلغ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ملاقات‌های مردمی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: فرایند ملاقات با رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به این شکل است که شهروند متقاضی باید به مسئول ملاقات‌های مردمی شورای اسلامی شهر مراجعه کند و درخواست خود را در قالب فرم بنویسد و تحویل دهد، پس از آن پرونده آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و در روزهای ملاقات حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: شهروندی که درخواست ملاقات با رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان را دارد، باید ابتدا در کمیته‌های نظارتی شرکت کرده باشد، اگر در آن کمیته راهکاری برای مشکل خود نیافت، می‌تواند با رئیس شورای اسلامی شهر ملاقات داشته باشد.

رئیس اداره پاسخگویی، نظارت و ارزیابی عملکرد شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ملاقات مردمی در راستای رفع مشکلات شهروندان انجام می‌شود و در آن پرونده‌های مختلفی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی در خصوص اراضی محله "فردوان" منطقه هشت که جزو املاک اوقافی آستان قدس رضوی است. اضافه کرد: در مورد صدور پروانه‌ها و استعلامات، قرار شد مباحث با همکاری مردم، شورای اسلامی شهر، شهرداری، اداره اوقاف و آستان قدس رضوی مورد بررسی قرار گیرد تا این روند تسهیل شود.

مبلغ خاطرنشان کرد: از دیگر بحث‌های انجام شده در ملاقات‌های مردمی رئیس شورای اسلامی شهر مشکلات شرکت تعاونی‌های مسکن ایثارگران محله رهنان بوده که دارای مشکلاتی مانند ماده ۱۰۰ و تراکم‌ها است که قرار بر مساعدت شده است.

وی تصریح کرد: در ملاقات مردمی رئیس شورای اسلامی شهر بیشتر مباحث مطرح شده توسط شهروندان مربوط به مباحث حوزه شهرسازی، معماری، مساعدت‌ها و تخفیف‌ها بوده است.

کد خبر 588852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.