واکنش تند و عجیب ستاره پرمدعای لیورپول

مهاجم اروگوئه‌ای پس از انتقال گران‌قیمت از بنفیکا، همچنان در تلاش است تا خودش را در ترکیب لیورپول جا بیندازد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، داروین نونیز مدت کوتاهی است که دوران خود را در باشگاه لیورپول آغاز کرده، اما در همین ابتدا با حاشیه‌ای نه چندان جالب روبه‌رو شده که البته واکنش خوبی نیز به آن نداشته است.

در دوران نقل و انتقالات که هزینه خرید بازیکنان با چند ده میلیون تمام نمی‌شود و ارقام چند صد میلیونی در کار است، شکست یک انتقال برای یک بازیکن و یک باشگاه می‌تواند بیش از حد گران تمام شود. نونیز یکی از بمب‌های نقل و انتقالات بود که به خاطر مبلغ کلانی که برای وی پرداخت شد، هواداران انتظار زیادی از او دارند.

نونیز در نیمه دوم بازی دوستانه لیورپول برابر کریستال پالاس فرصت بازی پیدا کرد. در این مسابقه هندرسون و محمد صلاح دو گل لیورپول را زدند تا قرمزها برنده بازی باشند اما داروین چندین موقعیت بسیار خوب را هدر داد و در پاسکاری نیز بسیار ضعیف کار کرد تا زیر فشار انتقادات فراوانی قرار بگیرد.

پس از بازی بود که شوخی‌ها به دنبال عملکرد افتضاح نونیز در فضای مجازی شدت گرفت و بسیاری انتقال ۶۴ میلیون پوندی این بازیکن را یک شکست محض برای قرمزها تلقی کردند. پس از واکنش‌ها در فضای مجازی، نونیز هم نسبت به اتفاقات ساکت ننشست و با انتشار یک عکس، مخالفان و منتقدانش را به سکوت دعوت کرد.

این مهاجم ۲۳ ساله فصل گذشته ۳۴ برای بنفیکا به ثمر رساند و به خوبی نشان داد که راه رسیدن به هر دروازه‌ای را می‌داند. بدون شک تنها با عملکرد ضعیف در چند بازی نمی‌توان کل دوران بازی مهاجم پرتغالی را زیر سوال برد اما شکی وجود ندارد که وی کار سختی برای اثبات خود در لیگ جزیره خواهد داشت.

لیورپول پس از بازگشت از سفر آسیایی به اروپا، روز پنجشنبه برابر لایپزیش به میدان خواهد رفت. این بازیکن احتمالاً در دیدار برابر حریف آلمانی فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد و می‌تواند خیلی زود پاسخ قاطعی به منتقدانش بدهد.

کد خبر 588841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.