رویکرد مدیریت شهری شیراز کاهش آلودگی هوا است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکی از رویکردهای شورای ششم توسعه حمل‌ونقل عمومی پاک با هدف ترافیک و کاهش آلودگی هوا است.

محمدتقی تذروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از رویکردها و چشم‌اندازهای شورای ششم و دستور کار کمیسیون حمل‌ونقل، توسعه حمل‌ونقل عمومی و پاک است که با هدف بهبود ترافیک، کاهش آلودگی هوا و ارتقای بهره‌ وری از سامانه‌های حمل‌ونقل عمومی شهر شیراز است.

وی ادامه داد: توقف پروژه "بی‌دود" ناشی از انجام نشدن تعهدات شرکت مسئول در خصوص تأمین دوچرخه در سطح شهر بر حسب زمان‌بندی مشخص شده، دریافت هزینه ثبت نام اولیه و مازاد بر نرخ مشخص شده در قرار داد، عملکرد ضعیف در تعمیر و نگهداری دوچرخه‌های سطح شهر و دسترسی نداشتن شهرداری شیراز به عنوان کارفرما به اطلاعات و داده‌های ترافیکی سفرهای شهروندان جهت برنامه‌ریزی‌های آینده بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری به منظور رفاه حال شهروندان شیرازی جهت استفاده از سیستم دوچرخه‌های اشتراکی نسبت به برگزاری جلسات متعدد اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: در آخرین جلسه این کمیسیون مقرر شد که در آینده جلسه‌ای با حضور افسانه خواست‌خدایی عضو شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده حقوقی، مهدی نصیری به عنوان نماینده این کمیسیون، معاونت حمل‌ونقلو ترافیک شهرداری شیراز و نماینده تام‌الاختیار شرکت "بی‌دود" برگزار و قرارداد عنوان شده به صورت فنی و مالی در قالب الحاقی یا اصلاحی در راستای رفاه حال شهروندان تعیین تکلیف شود. امیدوارم شهری پاک و ایمن درخور و لیاقت شهروندان شیراز داشته باشیم.

کد خبر 588822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.