فعالیت‌های شورای اجتماعی محلات مسجدمحوری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر سیدآباد چناران گفت: برای نخستین‌بار شورای اجتماعی محلات در مناطق شهری سیدآباد راه‌اندازی می‌شود و بر اساس آن تمام فعالیت‌های این شورا، مسجدمحوری خواهد بود.

علیرضا زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ضرورت تشکیل شورای اجتماعی محله‌ها، اظهار کرد: ایجاد شورای اجتماعی محله‌ها با هدف توسعه و تقویت مشارکت‌های شهروندی ساکن در مناطق شهری سیدآباد است.

وی با بیان اینکه عضویت افراد حقیقی و حقوقی در شورای اجتماعی محله‌ها انجام می‌شود، ادامه داد: در شورای اجتماعی محله ۹ نفر از افراد حقیقی و حقوقی ساکن در محله‌ها به عضویت در می‌آیند.

رئیس شورای اسلامی شهر سیدآباد چناران تصریح کرد: در شورای اجتماعی محله امام جماعت مسجد، نمایندگانی از بهداشت، نیروی انتظامی مدرسه، فرهیختگان، بانوان و کسبه می‌توانند عضو شوند.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی مشکلات بومی، جلب مشارکت شهروندان، استفاده از ظرفیت‌ها، تقویت هویت محله، افزایش ارتباط و اعتماد و ارتقای فرهنگ شهروندی از جمله سیاست‌های راهبردی است.

زینلی با تاکید بر اینکه نیازهای محله‌ای بر اساس تصمیم شورای اجتماعی محله شناسایی و اولویت‌بندی می‌شود، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر بر اساس نیازهای محله برای تقویت و بهبود آن تصمیم‌گیری می‌کنند و تمام فعالیت‌های شورای اجتماعی محلات مسجدمحوری خواهد بود.

کد خبر 588792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.