سبزپوشی یکپارچه بازار کریپتوکارنسی

بازار رمزارزها امروز یکپارچه سبزرنگ بود و بیت‌کوین با رشد ۲.۹۶ درصدی به ۲۰ هزار ۳۱۶ دلار رسید. براساس تحلیل تکنیکال بیت‌کوین، پیش‌بینی حرکت قیمتی این رمزارز تا محدوده ۲۳ هزار دلار و درصورتی‌که بتواند از این محدوده عبور کند، پیش‌بینی حرکت تا سقف کانال کوتاه‌مدت خود یعنی محدوده ۲۴ هزار دلار را داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازار امروز رمزارزها اتریوم با رشد ۱۱ درصدی به محدوده یک هزار ۳۵۴ دلار رسید، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای به سطح ۹۴۸ و ۴۵ میلیارد دلار رسید، دامیننس بیت کوین در محدوده ۴۲.۸۶ واحد قرار گرفت که نسبت به روز گذشته کاهش داشت و شاخص ترس و طمع نیز در سطح ۲۴ واحد است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار و ۳۱۶ دلار

تغییرات: رشد ۲.۹۶ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۵۴ دلار

تغییرات: رشد ۱۱.۲۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۵۳ دلار و پنج سنت

تغییرات: رشد ۶.۶۸ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۵۵ دلار

تغییرات: رشد ۵.۷۳ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۵۷ دلار

تغییرات: رشد ۴.۱۲ درصدی

سولانا (SOL): ۴۰ دلار و هشت سنت

تغییرات: رشد ۸.۰۸ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۴۵ دلار

تغییرات: رشد ۳.۳۵ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۱۷ سنت

تغییرات: رشد ۶.۶۰ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۸۹ دلار

تغییرات: رشد ۲.۹۷ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۱ دلار و ۴۴ سنت

تغییرات: رشد ۱۱.۶۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

سبزپوشی یکپارچه بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۲۰ هزار دلار و کف کانال مینور صعودی.

مقاومت: ۲۳ هزار دلار، خط میانی و سقف کانال مینور صعودی

پیش‌بینی: به نظر می‌رسد که بیت کوین درحال حرکت طبق تحلیل است، پیش‌بینی دستیابی بیت کوین به محدوده ۲۳ هزار دلار را در طی روزهای آینده خواهیم داشت، در صورتی عبور از سطح ۲۳ هزار دلار هدف بعدی سقف کانال است.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

سبزپوشی یکپارچه بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش کل بازار رمزارزها

سبزپوشی یکپارچه بازار کریپتوکارنسی

ارزش بازار حوزه دیفای

سبزپوشی یکپارچه بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

سبزپوشی یکپارچه بازار کریپتوکارنسی

مایکل سیلور و حداکثرگرایان بیت کوین سمی‌ترین و بی‌فایده‌ترین افراد برای تعامل هستند

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو به اظهارات مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی که کاردانو را یک اوراق بهادار خوانده بود، واکنشی بسیار تند نشان داد.

وی در ابتدا سیلور را با تون وایس یک یوتیوبر پرحاشیه و حداکثرگرا بیت کوین مقایسه کرد که در گذشته بسیار محبوب بود و هر چیزی جز بیت کوین را کلاه‌برداری می‌دانست.

خالق کاردانو می‌گوید حالا مدیرعامل مایکرواستراتژی جای وایس را گرفته و بیت کوین، تنها صراط مستقیم است و هر چیز دیگری جز آن، کلاه‌برداری یا اوراق بهادار است.

هاسکینسون یادآور شد که کاردانو بسیار غیرمتمرکزتر از بیت کوین است و کاربردهای بسیار بیشتری هم نسبت به آن دارد. او در ادامه افزود که مردم کاردانو را تنها برای نوسان‌گیری خریداری نمی‌کنند، بلکه برای خرج کردن این توکن در پروژه‌های پرشمار مبتنی بر کاردانو به خرید ADA ادامه می‌دهند. هاسکینسون مایکل سیلور و همه حداکثرگرایان بیت‌کوین را سخت‌ترین، سمی‌ترین و بی‌فایده‌ترین افراد برای تعامل دانست.

کوین بیس برنامه بازاریابی وابسته خود را به حالت تعلیق درآورد

ایمیل‌های فاش شده حاکی از آن است که کوین بیس در حال تعلیق برنامه بازاریابی وابسته خود در آمریکا در روز چهارشنبه هفته جاری است. این ایمیل‌ها که به سه سازنده محتوا ارسال‌شده شده، دلایل تعلیق را شرایط بازار و چشم‌انداز زمان باقی‌مانده در سال ۲۰۲۲ عنوان کرده است. کوین بیس برای از سرگیری این فعالیت بازاریابی وابسته به خود تاریخ مشخصی را اعلام نکرده، اما گفته که این برنامه را در سال ۲۰۲۳ از سر خواهد گرفت.

این صرافی آمریکایی گفته است که گرفتن چنین تصمیمی برایش سخت بوده، اما نمی‌تواند به کسب‌وکارهای مشوق در پلتفرم خود ادامه دهد. این شرکت آمریکایی به شرکت‌های وابسته خود توصیه کرد که محتوای تبلیغاتی را از وب‌سایت‌های خود حذف کنند. با این حال، کارشناسان برجسته ارزهای دیجیتال در توئیتر، مسئله ترس از بحران نقدینگی و ورشکستگی دلیل اصلی این اقدام کوین بیس بوده، زیرا ورشکستگی این صرافی می‌تواند زلزله‌ای در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

رشد ۹۴ درصدی بهای توکن سلسیوس در کمتر از سه روز

توکن سلسیوس درحال‌حاضر شاهد یک جهش در میانه بحران ورشکستگی این شرکت است. پس از ثبت درخواست استفاده از حفاظت ورشکستگی در مواجهه با تحقیقات مختلف، ارزش این توکن به شدت افزایش یافت و ۶۰ ساعت گذشته حدود ۹۴ درصد رشد داشته است. برخی ناظران معتقدند با وجود تلاش‌های مدیریت این شرکت، توکن شبکه سلسیوس نشانه‌هایی از احیای خود را نشان می‌دهد.

طبق داده‌های کوین مارکت کپ، بهای این توکن در صبح روز پنجشنبه تا کف ۰.۴۲۳۹ دلاری سقوط کرد، اما درحال‌حاضر به بهای ۰.۸۲۲ دلاری معامله می‌شود که نمایانگر رشد ۹۳.۹ درصدی این توکن در کمتر سه روز گذشته است.

انتظار ۸۵ درصد شرکت‌کنندگان یک نظرسنجی برای پذیرش ارز دیجیتال ملی در کشورشان

ریپل یک نظرسنجی با مشارکت بیش از ۱,۶۰۰ کسب‌وکار در ۲۲ کشور برگزار کرده و از آن‌ها نظرشان در مورد ارزهای دیجیتال ملی (CBDC) را خواسته است. افراد مورد بررسی به دو گروه نمایندگان نهادهای مالی و نمایندگان مشاغل غیرمالی که پرداخت‌های بین‌المللی را انجام می‌دهند، تقسیم شدند. این گزارش نشان می‌دهد که اکثریت قریب به‌اتفاق پاسخ‌دهندگان در نظرسنجی معتقدند که پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال ملی در راه است.

در این نظرسنجی، ۸۵ درصد شرکت‌کنندگان گفته‌اند که ارزهای دیجیتال در کشور آن‌ها طی چهار سال آینده پذیرفته خواهد شد. بیش از ۴۰ درصد پاسخ‌دهندگان نیز اعتقاد دارند که ارزهای دیجیتال ملی تأثیر قابل‌توجهی بر تجارت، امور مالی و جامعه خواهند داشت. ۴۲ درصد از متخصصان امور مالی شرکت‌کننده در این نظرسنجی ارزهای دیجیتال ملی را تقویت‌کننده نوآوری دانسته‌اند.

شریک جان مک‌آفی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) حکمی علیه یکی از همکاران جان مک‌آفی فقید به دلیل شرکت در کلاه‌برداری مرتبط با عرضه اولیه کوین (ICO) صادر کرد. این نهاد استدلال کرده است که واتسون با کار روی معاملات تبلیغاتی با صادرکنندگان ICO ها به جان مک‌آفی کمک کرده است.

وی به مک‌آفی کمک کرده تا برخی از پرداخت‌های ارزدیجیتال دریافتی را نقد کند. در این حکم، واتسون را از خرید، فروش و ارائه دارایی‌های دیجیتال در هر عنوان حرفه‌ای منع می‌کند و علاوه بر آن، او را به پرداخت بیش از ۳۷۵ هزار دلار جریمه محکوم کرده است. SEC همچنین واتسون و مک‌آفی را متهم کرده که در طرح‌های مختلف پامپ و دامپ با جان مک‌آفی همکاری کرده است.

بنیان‌گذار کاردانو: بلاک چین می‌تواند شکل فعالیت دولت‌ها را تغییر دهد

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، اخیراً در مصاحبه‌ای با یاهو فایننس گفته فناوری بلاک چین می‌تواند آینده را به‌شکلی اساسی تغییر دهد و سطح خدمت‌رسانی دولت‌ها به مردم را در سراسر جهان بهبود بخشد. به گفته وی برای مثال، دولت‌ها می‌توانند با استفاده از فناوری بلاک چین درآمد مالیاتی خود را شفاف کنند تا مردم بداند مالیاتی که می‌پردازند به‌طور دقیق برای چه کارهایی هزینه می‌شود.

صرافی Bit۲me به دنبال نجات مشتریان صرافی ۲ gether پس از مسدودشدن حساب آنهاست

صرافی اسپانیایی ارزهای دیجیتال «Bit۲me» اعلام کرد که قصد دارد مشتریانی را که حساب آن‌ها در صرافی «۲gether» مسدود شده است، به پلتفرم خود جذب کند. صرافی Bit۲me قرار است ۲۰ یورو کارمزدی که صرافی ۲gether به مشتریان خود تحمیل کرده است را برای هر کاربر بپردازد و آنها بتوانند با انتقال ارزهای دیجیتال خود معاملاتشان را در Bit۲me دنبال کنند.

پوتین پرداخت با ارزهای دیجیتال را ممنوع می‌کند

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، قانونی را امضا کرده است که پرداخت با ارزهای دیجیتال را برای کالاها، خدمات و محصولات در این کشور ممنوع می‌کند. به‌علاوه، این قانون صرافی‌های ارز دیجیتال را مجبور می‌کند تا از تراکنش‌هایی که امکان استفاده از این دارایی‌ها به عنوان جایگزین پولی وجود دارد، خودداری کنند. به بیان دیگر، کارگزاران ارزهای دیجیتال اکنون تحت سیستم پرداخت ملی قرار می‌گیرند و این به نوبه خود آن‌ها را تحت نظارت قانون‌گذاران مالی در این کشور قرار می‌دهد.

شیبا اینو به لیست معاملاتی صرافی بیترکس اضافه شد

شیبا اینو اکنون به طور رسمی در صرافی آمریکایی ارزهای دیجیتال بیترکس (Bittrex) فهرست شده است. بیترکس میم کوین رقیب شیبا یعنی دوج کوین را در سپتامبر ۲۰۱۸ به فهرست پلتفرم خود اضافه کرد. شیبا اینو اکنون در چندین صرافی شناخته‌شده ارزهای دیجیتال همچون بایننس، کوین بیس و جمینی قابل‌معامله است. صرافی بیت استمپ در ماه ژوئن (خرداد) و اپلیکیشن تریدینگ راین هود نیز در ماه آوریل (فروردین) این میم کوین را به فهرست معاملاتی خود افزوده بودند.

تشبیه بانک مرکزی اروپا درخصوص اثبات کار و اثبات سهام

در گزارش جدید بانک مرکزی اروپا، که در آن به مقایسه سازوکارهای اجماع اثبات سهام و اثبات کار پرداخته شده است، سازوکار اثبات کار به خودروهای دارای سوخت فسیلی و اثبات سهام به خودروهای الکتریکی تشبیه شده است. در این گزارش مطرح شده است که سازوکار اثبات کار به عنوان تهدیدی برای کره زمین محسوب می‌شود و در مقابل، سازوکار اثبات سهام تنها گزینه سازگار با محیط زیست برای ارزهای دیجیتال است.

بازیکنان تیم بیسبال نیویورک یانکیز می‌توانند حقوق خود را به بیت کوین تبدیل کنند

شرکت سرمایه‌گذاری NYDIG یک قرارداد چند ساله با تیم بیسبال نیویورک یانکیز امضا کرد تا به بازیکنان این تیم امکان تبدیل حقوق خود به بیت کوین را ارائه دهد. NYDIG زیرمجموعه متمرکز بر بیت کوین شرکت مدیریت سرمایه استون ریج هلدینگز گروپ (Stone Ridge Holdings Group) است که راهکارهای زیرساختی برای شرکت‌ها و مؤسسات مالی مایل به فعالیت در اکوسیستم بیت کوین را ارائه می‌دهد.

دولت روسیه افراد تسهیل‌گر پول‌شویی به وسیله ارزهای دیجیتال را زندانی می‌کند

وزارت امور داخلی روسیه قصد دارد شهروندانی را که به کلاهبرداران در پول‌شویی ارزهای دیجیتال کمک می‌کنند را روانه زندان کند. متقاضیان خدمات پول‌شویی حوزه ارزهای دیجیتال در این کشور رو به افزایش بوده است. برخی از افراد حتی ممکن است به طور ناخواسته در چنین فعالیت‌های غیرقانونی مشارکت کنند، اما در هر صورت با برخورد قانونی مواجه خواهند شد.

شانگهای قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ به رشد اقتصادی ۵۲ میلیارد دلاری در حوزه متاورس برسد

پرجمعیت‌ترین شهر چین یعنی شانگهای، سندی را منتشر کرده است که براساس آن قصد دارد به مرکزی مهم برای فعالیت‌های حوزه متاورس تبدیل شود. یکی از مهم‌ترین اهداف این سند رشد ۵۲ میلیارد دلاری حوزه متاورس در این شهر است. برای این هدف، شانگهای قصد دارد میزبان ۱۰ شرکت نوآور و پیشرو در صنعت متاورس و ۱۰۰ شرکت ارائه‌دهنده فناوری‌های مرتبط با متاورس باشد.

کوین اولیری: بازار قبل از بازیابی به یک «وحشت عمومی» نیاز دارد

کوین اولیری، سرمایه‌گذار و مجری معروف تلویزیونی، عقیده دارد که کف بازار با یک «وحشت عمومی» (total panic) و نوسان عظیم مشخص می‌شود؛ در این مرحله شرکت‌های ضعیف با «مدیران احمق» از بین می‌روند و این صنعت می‌تواند به رشد خود ادامه دهد. او در مصاحبه خود با کوین تلگراف اظهار کرد این چرخه در بازار ارزهای دیجیتال بارها و بارها تکرار شده است؛ مایه تأسف است که برخی شرکت‌های ضعیف نابود می‌شوند، اما در نهایت گونه‌های بسیار قوی‌تر باقی خواهند ماند.

شبکه Ankr با ارتقا به نسخه شماره ۲.۰ خود به دنبال بهبود تمرکززدایی در وب ۳ است

آنکر نتورک (Ankr Network)، ارائه‌دهنده زیرساخت غیرمتمرکز وب ۳، ارتقای ۲.۰ شبکه خود را با هدف انتقال بلاک چین به نودها یا گره‌های انعطاف‌پذیرتر معرفی کرده است. این ارتقا حول محور غیرمتمرکزکردن وب ۳ این شبکه از طریق چندین ویژگی جدید است. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به گزینه‌ای برای راه‌اندازی یک گره مستقل، قابلیت سهام‌گذاری توکن‌های ANKR روی یک گره کامل و راه‌اندازی سازمان غیرمتمرکز خودگردان انکر (Ankr Dao) نام برد. جزئیات این ارتقا در وایت پیپر ANKR ۲.۰ آمده است.

نقشه بازار

سبزپوشی یکپارچه بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 588778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.