خداحافظی کارخانه آسفالت نورآباد با سوخت گازوئیل

شهردار نورآباد گفت: کارخانه آسفالت شهرداری مجهزبه سیستم سوخت گاز است که علاوه بر کمک به حفظ محیط‌زیست ماهیانه مبلغی بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال در هزینه‌های مصرفی شهرداری صرفه‌جویی می‌کند.

محمد خاص‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با مجهزشدن کارخانه آسفالت شهرداری به سیستم سوخت گاز، این شهر از سوخت پاک استفاده خواهد کرد که نقش بسزایی بر کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در زمان دارد.

وی افزود: پروژه کارخانه آسفالت شهرداری مجهزبه سیستم سوخت گاز است که با تأمین اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال به انجام رسید و علاوه بر کمک به حفظ محیط‌زیست ماهیانه مبلغی بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال در هزینه‌های مصرفی شهرداری صرفه‌جویی می‌شود.

شهردار نورآباد از آسفالت تنها خیابان اصلی شهر نورآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: با نصب سیستم گازی در کارخانه، پس از گذشت بیش از دو دهه آسفالت تنها خیابان اصلی شهر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

امیری ابراز امیدواری کرد: با همت کارکنان خدوم شهرداری و کار شبانه‌روزی عملیات اجرایی آسفالت معابر تا پایان فصل کاری عمران با اولویت‌بندی به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایمنا، گازسوزکردن کارخانه آسفالت دارای مزایای بی‌شماری است که از آن جمله می‌توان به مزایای منحصربه‌فرد خط گازسوز کارخانه آسفالت، استفاده از سوخت طبیعی گاز به عنوان سوخت پاک و دارای آلایندگی بسیار کم جهت حفظ محیط زیست و کاهش هزینه مصرف سوخت کارخانه به دلیل قیمت و تعرفه مناسب اشاره کرد.

کد خبر 588724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.