ذوب‌آهن نمی‌تواند درخواست‌های نجومی بازیکنان را برآورده کند!/شاکله اصلی تیم حفظ شده است

«قرارداد بازیکنان نسبت‌به تورمی که داریم پایین است، اما بعضی تیم‌ها رقم قرارداد خیلی بالایی دارند؛ به‌طوری‌که اندازه سه الی چهار بازیکن ما، به یک بازیکن پول می‌دهند.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نوری که برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال به جمع کادر فنی ذوب‌آهن اضافه شده است، سابقه بازی در تیم‌های هما، سپاهان، صبا قم، پرسپولیس، المسیمیر، تراکتور، پارس‌جنوبی و پیکان را دارد. نوری حدود یک‌سال است که فوتبال را کنار گذاشته و برای اولین تجربه خود در مربیگری به کادر گاندوها اضافه شده است. این مربی سابقه شاگردی تارتار در تیم‌های پرسپولیس، پیکان و پارس‌جنوبی را در کارنامه خود به همراه دارد. در ادامه مشروح گفت‌وگو ایمنا با این مربی جوان را می‌خوانید:

با توجه به اینکه ذوب‌آهن تمریناتش را زودتر از سایر تیم شروع کرده است، شرایط تمرینات این تیم چگونه پیش می‌رود؟

شاکله اصلی تیم حفظ شده است و دو تا سه بازیکن جدید و جوان به جمع ما اضافه شدند، اما با توجه به بودجه‌ای که باشگاه ذوب‌آهن دارد، نمی‌توان برای جذب بازیکن با تیم‌های دیگر رقابت کرد. تمرینات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود که سه بازی دوستانه هم در برنامه داریم و آماده شروع لیگ برتر می‌شویم.

راجع به حضورتان در باشگاه ذوب‌آهن بگویید؟

از مدیریت باشگاه ذوب‌آهن بابت اینکه بنده را انتخاب کردند قدردانی می‌کنم؛ افتخار شاگردی تارتار را در تیم‌های پرسپولیس، پارس‌جنوبی و پیکان داشتم و خوشحالم که شروع مربیگری‌ام در کنار تارتار و در باشگاه خوب ذوب‌آهن است. امیدوارم در روحیه بازیکنان تأثیر داشته باشم و در کار مربیگری پیشرفت کنم.

بودجه باشگاه ذوب‌آهن کم است، اما به نظر شما مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال زیاد نشده است؟

قرارداد بازیکنان نسبت به تورمی که داریم پایین است، اما بعضی تیم‌ها رقم قرارداد بسیار بالایی دارند و اندازه سه الی چهار بازیکن ما پول یک بازیکن می‌دهند و ذوب‌آهن نمی‌تواند با آن‌ها رقابت کند. به نظرم با توجه به تورم جامعه این قراردادها حق طبیعی هر بازیکنی است زیرا زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند. امیدوارم سلامت فوتبال و تیم ملی کشورمان را داشته باشیم و بتوانیم ذوب‌آهن را به جایگاهی که از قبل داشته و مدعی قهرمانی بوده برگردانیم.

فکر می‌کنید در ترکیب تیم از لحاظ بازیکن کمبودی ندارید؟

شاکله اصلی تیم حفظ شده و چند بازیکن جوان و یک بازیکن خارجی جذب کردیم. نسبت به بودجه‌ای که داریم یارگیری خوبی انجام دادیم؛ امیدوارم روند نیم فصل دوم سال گذشته را ادامه دهیم و به جایگاهی که می‌خواهیم برسیم.

انتخابات فدراسیون فوتبال را پیش رو داریم که با توجه به حواشی اخیر تیم ملی، همه نگاه‌ها به شهریورماه خواهد بود. شخصی که در رأس فوتبال قرار می‌گیرد باید چه اقداماتی را در اولویت داشته باشد؟

در حال حاضر نابسامانی بدی در فدراسیون و تیم ملی فوتبال شاهد هستیم که به‌شخصه خیلی ناراحت هستم. با توجه به این شرایط رئیس فدراسیون باید یک شخص اصلح باشد در گذشته دیدیم که رؤسای فدراسیون استانداردهای مورد نیاز را نداشتند و فوتبال ما ضربه خورده است.

کد خبر 588714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.