آذین‌بندی منطقه ۵ اهواز به مناسبت دهه امامت و ولایت

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز با اشاره به آذین‌بندی سطح منطقه به مناسبت دهه امامت و ولایت، گفت: ایجاد جلوه‌های بصری با آذین‌بندی متفاوت در اعیاد و مراسم‌ مذهبی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است که به‌منظور ترویج فرهنگ اسلامی انجام می‌شود.

آرش دُر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با هدف ایجاد چشم‌انداز زیبای طبیعی، جوان‌سازی درختان و همچنین ایجاد فضای کافی برای رشد و نمو پوشش گیاهی در سطح منطقه پنج، بازپیرایی و هرس درختان انجام شده است.

وی افزود: هدف از هرس‌های انجام شده، قطع شاخ و برگ‌های خشک، آراستگی و تقویت درختان، محافظت از فضاهای سبز در مقابل هرگونه آسیب و آفت و همچنین زیباسازی منظر شهری است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، ادامه داد: ایجاد جلوه‌های بصری با آذین‌بندی متفاوت در اعیاد و مراسم مذهبی از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است که به منظور ترویج فرهنگ اسلامی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: فضای شهری باید به تناسب مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد، به همین جهت منطقه پنج شهرداری با نصب پرچم و ریسه‌های نوری رنگی، المان و نصب بنر آذین‌بندی شده است.

کد خبر 588713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.