«پارک عسل» میزبان غرفه‌های غدیر

شهردار خوانسار گفت: مدیریت شهری علاوه بر فضاسازی شهر نسبت به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی و جشن بزرگ غدیر در ترمینال مسافربری، نورافشانی میادین شهر و همکاری در برپایی غرفه‌های غدیر در پارک عسل اقدام کرده است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح برنامه‌های شهرداری خوانسار به مناسبت عید غدیر خم و دهه ولایت، اظهار کرد: در دهه امامت و ولایت نصب بنر و فضاسازی متفاوت در سطح شهر خوانسار انجام شد.

وی افزود: با هدف ترویج فرهنگ اسلامی، ایجاد حس معنوی شهری و نشاط شهروندی فضای شهر با استفاده از ریسه‌های نوری، پرچمی و المان‌های مرتبط متناسب با ایام دهه امامت و ولایت زیباسازی شد.

شهردار خوانسار با بیان اینکه عید بزرگ قربان و غدیر از مهم‌ترین اعیاد شیعیان است، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری خوانسار علاوه بر فضاسازی شهر نسبت به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی و جشن بزرگ غدیر در ترمینال مسافربری، نورافشانی میادین شهر و همکاری در برپایی غرفه‌های غدیر در پارک عسل اقدام کرده است.

احمدی با بیان اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت عید غدیر خم، دهه ولایت و هفته شهرداری‌ها حدفاصل سالن کوثر تا استادیوم پیروزی شهر خوانسار برگزار شد، تصریح کرد: در پایان همایش ضمن اجرای برنامه‌های شاد و مفرح ۱۰ دستگاه دوچرخه به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان اهدا شد.

وی گفت: شهرداری همان‌گونه‌که در حوزه خدمات شهری، فضای سبز و حوزه عمرانی، املاک و آزادسازی فعالیت دارد، موظف به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

کد خبر 588706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.