ضرورت جذب سرمایه گذاران در مدیریت شهری ارومیه

عضو هیئت رییسه و خزانه دار شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سرمایه گذاری باعث خروج از رکود و بحران‌های مالی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساسان ابراهیم زاده امروز _شنبه بیست‌و پنجم تیرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذاران، اظهار کرد: سرمایه گذاری باعث خروج از رکود و بحران‌های مالی می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه بروز رسانی هزینه کردهای سرمایه گذاران را در دستور کار قرار دهد.

عضو هیئت رئیسه و خزانه دار شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: در این راستا بروز رسانی آورده‌های شهرداری نیز باید مدنظر قرار گیرد تا بتوانیم نسبت به دریافت کامل حق و حقوق شهرداری اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: برای خدمات رسانی به شهروندان در پروژه‌های سرمایه گذاری آینده دقت لازم لحاظ و همچنین در تمامی پروژه‌های سرمایه گذاری، توان مالی و موجودی حساب شخص سرمایه گذار باید بررسی شود.

راهکار برون رفت از شرایط بحرانی فعلی اقتصادی، جذب سرمایه گذار است

علی مصطفی زاده، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در صحن علنی شورای اسلامی شهر بر حمایت از سرمایه گذاران تأکید و اظهار کرد: اعتقاد داریم که راهکار برون رفت از شرایط بحرانی فعلی اقتصادی، جذب سرمایه گذار است، اما معتقدیم سرمایه گذار واقعی با سرمایه گذار سفارشی و ساختگی فرق دارد.

وی ادامه داد: ضمن حمایت از سرمایه گذاران واقعی و ریل گذاری در جهت تسهیل مسیر سرمایه گذاران، قاطعانه می‌گویم که اجازه حراج اموال شهروندان و شهر را نخواهیم داد.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: به هیچ وجه اجازه دست اندازی به اموال مردم و شهر را نخواهم داد چرا که من نماینده شهروندان هستم و باید مدافع حقوق آن‌ها باشم.

کد خبر 588697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.