گوشی جدید هواوی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هواوی Mate 50e احتمالا با تراشه Snapdragon 778 معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی قصد دارد به زودی از نسل جدید سری Mate هواوی رونمایی کند؛ به نظر می‌رسد که سری میت ۵۰ این شرکت ماه آگوست معرفی خواهد شد. یکی از مدل‌های سری Mate هواوی با تراشه Snapdragon 778G وارد بازار خواهد شد، البته هنوز مشخص نشده است که این محصول با قاب 5G در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر؟

تراشه Snapdragon 78G کوالکام بر پایه لیتوگرافی شش نانومتری ساخته شده است؛ این پردازنده از نظر عملکرد و قدرت پردازش گرافیکی نسبت به Kryo 670 تا ۴۰ درصد سریع‌تر است. در صورتی که هواوی قاب 5G را برای Mate 50e عرضه کند، کاربران می‌توانند از سرعت دانلود تا ۱۰ گیگابایت بر ثانیه بهره ببرند.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که هواوی Mate 50 احتمالاً به نسخه 4G تراشه Snapdragon 8 Gen1 مجهز خواهد شد؛ این دستگاه از قاب 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از آن به سریع‌ترین نسل شبکه‌های موبایلی دسترسی داشته باشند. سری Mate 50 از جمله اولین گوشی‌هایی خواهد بود که به صورت پیش‌فرض با HarmonyOS 3.0 وارد بازار خواهد شد. با توجه به گزارش‌های قبلی، گوشی‌های سری Mate 50 هواوی مانند همیشه با مشخصات جدید و نوآورانه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 588670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.