عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ تیرماه

در این بسته خبری از تدوین ۸۳ طرح سرمایه‌گذاری در شهرداری مراغه تا راه‌اندازی موزە موسیقی در سنندج ر و اختصاص ۶۰ میلیارد اعتبار برای نهضت آسفالت در یاسوج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم

شهروندان قزوینی، خطر غرق شدگی جدی بگیرند

قدیر موسی خانی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: هرساله با گرم شدن هوا غرق شدن در رودخانه‌ها و کانال‌های آبیاری افزایش می‌یابد و باید شهروندان، این خطر را جدی بگیرند

تدوین ۸۳ طرح سرمایه‌گذاری در شهرداری مراغه

محمد مقتومی، مراغه گفت: ۸۳ طرح عمرانی و خدماتی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرداری تدوین شده است که به زودی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

سگ‌های ولگرد جمع‌آوری و عقیم‌سازی می‌شوند

شکور صلواتی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: پس از تشکیل ستاد کنترل جمعیت سگ‌های آزاد در سنندج، مرکز نگهداری و عقیم‌سازی این سگ‌ها راه‌اندازی شده که سگ‌های ولگرد و بلاصاحب را بعد از عقیم‌سازی و پلاک‌کوبی با مدرک، برای نگهبانی گله و یا باغات و ساختمان تحویل متقاضیان می‌شود

برگزاری جشن بزرگ «میثاق علوی» در سمنان

امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر خم تحت عنوان «میثاق علوی» در سمنان خبر داد.

اختصاص ۶۰ میلیارد اعتبار برای نهضت آسفالت یاسوج

"نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت خیابان‌های شهر یاسوج اختصاص داده شد.

راه‌اندازی موزە موسیقی در سنندج

سید انور رشیدی، شهردار سنندج از راە‌اندازی موزە موسیقی در این شهر خبر داد.

اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در خرم‌دره

امیرهوشنگ نوری‌آرا، شهردار خرم‌دره گفت: در راستای ارتقای بهداشت محیط، به صورت ضربتی نسبت به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سطح این شهر اقدام می‌شود.

ساماندهی ورودی‌های باغبادران

حجت الله امینی، شهردار باغبادران گفت: اصلاح ورودی‌های شهر باغبادران به‌عنوان اولویتی ویژه در دستور کار پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال ۱۴۰۱ قرار گرفته است. امیدوارم علی‌رغم مشکلات مالی فراوانی که پیش روی شهرداری‌ها قرار دارد، در کمترین زمان ممکن این پروژه سنگین را به اتمام برسانیم.

کد خبر 588630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.