آغاز به کار فضای کار اشتراکی آبی سفید فناپ تا اواخر تیرماه

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان از آغاز به کار فضای کار اشتراکی آبی سفید فناپ در محل خیابان آمادگاه، روبه‌روی هتل عباسی تا اواخر تیرماه خبر داد.

سیدحمیدرضا ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرکز آموزش سازمان فاوا شهرداری اصفهان، سال‌ها به شهروندان و به خصوص خانواده شهرداری خدماتی را در قالب آموزش‌های رایانه‌ای ارائه کرده که این اقدام در زمانی که نیاز به آموزش‌های رایانه‌ای بسیار احساس می‌شد، نقش مهمی را در زمینه آموزش این مفاهیم ایفا کرد.

وی افزود: با گذشت سال‌ها و ایجاد دوره‌های آموزشی آنلاین و غیر حضوری و شکل‌گیری مراکز تخصصی آموزش نرم‌افزارها، احساس نیاز به تغییر در سازمان فاوا احساس شد و آن‌ها را بر آن داشت تا دست به تغییری بزرگ بزنند و با مشارکت بخش خصوصی، مرکز آموزش را به فضای کار اشتراکی در حوزه فناوری اطلاعات تغییر دهند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه فضای کار اشتراکی در همین زمینه از سوی سازمان فاوا شهرداری اصفهان تدوین و عملیاتی شده است، تأکید کرد: فضای کار اشتراکی بستری است که شرکت‌های نوپا (استارت‌آپ)، شرکت‌های دانش بنیان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات می‌توانند در محیطی مطلوب و کاملاً تخصصی، با ساعات کاری منعطف و شبانه‌روزی و استفاده از زیرساخت‌های لازم فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان می‌تواند نیازهای خود در حوزه فناوری را از طریق این مراکز اعلام و برطرف کند، تصریح کرد: سازمان فاوا در سال ۱۴۰۰ با طی کردن مراحل قانونی و برگزاری فراخوان، در نهایت با شرکت فرصت آفرینان خلاق فردا قرارداد مشارکت بی.او.ال.تی امضا کرده است و به‌زودی با حضور مدیران ارشد شهرداری فضای کار اشتراکی آبی سفید فناپ در محل خیابان آمادگاه، روبه‌روی هتل عباسی آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر 588629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.