محله دهنو میزبان جشن بزرگ "پیام آسمانی" غدیر می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه جشن «پیام آسمانی» ویژه عید غدیر خم به میزبانی محله دهنو خبر داد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تنوع برنامه‌های دهه ولایت و امامت منطقه دو شهرداری نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: عید غدیر خم یکی از مهمترین اعیاد خجسته، مبارک و محور وحدت اسلامی برای تمام مسلمانان است، در این راستا با تمرکز بر رویکرد محله‌محوری، ویژه‌برنامه‌هایی باکیفیت در دهه امامت و ولایت تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه در محله‌های ۹ گانه منطقه دو شهرداری اصفهان جشن‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: امسال با توجه به برنامه‌های محله‌محوری همچنین ارتقای کیفی محله‌های کم‌برخوردار، جشن بزرگ غدیر خم در محله دهنو منطقه دو شهرداری به صورت ویژه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: برگزاری برنامه‌ها در این اعیاد، می‌تواند ارتقا دهنده نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان و نیز آشنایی بیشتر آنها با سیره حضرت علی (ع) باشد.

وی با بیان اینکه غدیر معرف و مؤلفه مکتب علوی و اعتلای بخش فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مرتبط با سیره و سنت ائمه اطهار (ع) است، لذا باید آموزه‌های آن برای مردم تبیین شود، اظهار کرد: گرامیداشت روز غدیر با حضور نجم‌الدین شریعتی به عنوان مجری و نیز شاعر اهل بیت (ع) صابر خراسانی و دف‌نوازی در مدح حضرت علی (ع) در نظر گرفته شده است.

صیرفی‌نژاد گفت: این ویژه‌برنامه روز یکشنبه _بیست‌وششم تیرماه_ ساعت ۱۸ در در ورزشگاه شهید نریمانی محله دهنو واقع در خیابان امام خمینی (ره) با حضور اهالی این محله برگزار می‌شود.

کد خبر 588626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.