اسفندیار: بازی سختی مقابل لهستان داریم

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: ایتالیا نتوانست شرایط مناسبی را برای تیم ملی مهیا کند، بنابراین در گدانسک ماندیم و دو سالن بدنسازی و والیبال اجاره کردیم. قطعاً سالن والیبال شرایط سالن مسابقات را ندارد، اما سالن خوبی است و کمی هم مشکل تغذیه داشتیم که برطرف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ پنجشنبه _سی‌ام تیرماه_ از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف لهستان می‌رود.

امیرحسین اسفندیار، درباره مسابقات مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اظهار کرد: قطعاً مرحله سختی است زیرا به شکل تک‌بازی است و در مرحله یک چهارم نهایی هر تیمی شکست بخورد از دور مسابقات حذف می‌شود. مسابقه مهم و سختی در این مرحله با تیم لهستان داریم. یک بار در هفته سوم لهستانی‌ها را در خانه خودشان شکست دادیم و این تیم با دو برابر توان خود به میدان می‌آید تا شکست برابر ایران را جبران کند.

وی تأیید کرد: بازیکنان نیز تمام توان خود را در این مسابقه به کار خواهند گرفت تا با شکست دوباره لهستان، یک برد دیگر به دست آورند و مردم را خوشحال کنند. درمجموع بازی خیلی سختی خواهد بود زیرا دو تیم با صددرصد توان به میدان می‌آیند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران درخصوص دلایل ماندن در لهستان و پیگیری تمرینات در این کشور تا آغاز مرحله نهایی نیز، تصریح کرد: ایتالیا نتوانست شرایط مناسب برای تیم ملی را مهیا کند؛ بنابراین در گدانسک ماندیم و دو سالن بدنسازی و والیبال اجاره کردیم. قطعاً سالن والیبال شرایط سالن مسابقات را ندارد، اما سالن خوبی است و کمی هم مشکل تغذیه داشتیم که برطرف شد.

کد خبر 588625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.