توجه شورای ششم به ساماندهی پسماند در شهرکرد

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: با کلیات شرح خدمات شهری و آگهی مناقصه انتخاب پیمانکاران مناطق دوگانه شهر موافقت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز _ شنبه بیست و پنجم تیرماه _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با کلیات شرح خدمات شهری و آگهی مناقصه انتخاب پیمانکاران مناطق دوگانه شهر موافقت شد، اظهار کرد: این مناقصه برای انجام خدمات نظافت، جمع‌آوری و حمل زباله در سطح شهر شهرکرد است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد شرح خدمات شهری در قالب منطقه یک و منطقه دو به مناقصه گذاشته می‌شود، افزود: بر اساس برآورد کارشناسان رسمی دادگستری مبلغ قرارداد منطقه دو حدود ۲۸ میلیارد تومان و مبلغ قرارداد برای منطقه یک حدود ۲۳ میلیارد تومان که بزرگترین قرارداد در شهرداری‌های استان خواهد بود و به مناقصه گذاشته می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد ادامه داد: در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد مقرر شد شهرداری نسبت به انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: قرارداد به صورت حجم کار با پیمانکار منعقد خواهد شد و تأمین نیرو با اولویت نیروهای موجود، تأمین ماشین‌آلات، تجهیزات فردی و بهداشتی تمام موارد مربوط قرارداد با پیمانکار خواهد بود.

کد خبر 588624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.