آنچلوتی: رئال‌مادرید دیگر خرید نمی‌کند!

رئال‌مادرید پنجره شلوغی را پشت سر نگذاشته و رودیگر و شوامنی، تنها خریدهای کهکشانی‌ها هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کارلو آنچلوتی فاش کرد که رئال‌مادرید قبل از فصل ۲۰۲۲/۲۳ بازیکن دیگری را به خدمت نخواهد گرفت و دو خرید انجام شده، تنها خریدهای رئال در این پنجره بودند.

لوس بلانکوس در تابستان امسال تنها دو بازیکن را به خدمت گرفته است، آنتونیو رودیگر به صورت آزاد به این تیم پیوست و اورلین شوامنی نیز از موناکو آمد. سرمربی ایتالیایی معتقد است که رئال با وجود جدایی لوکا یوویچ، مارسلو، گرت بیل و ایسکو، نیازی به تقویت بیشتر تیم خود ندارد.

آنچلوتی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: نمی‌توانم درمورد قراردادها صحبت کنم، اما قبلاً گفته‌ام که همه چیز تمام شده است. قرار نیست با بازیکن جدیدی قرارداد امضا کنیم. شرایط تیم خوب است و از وضعیت راضی هستیم.

سرمربی رئال‌مادرید در ادامه به تمجید از رودیگر و شوامنی پرداخت و تاکید کرد که تور آمریکا به آن‌ها کمک خواهد کرد تا با تیم جدید خود سازگار شوند. وی افزود: خریدها کیفیت فوق‌العاده‌ای را برای تیم به ارمغان می‌آورند. آن‌ها در پست‌های خود بهترین‌های جهان هستند. رودیگر یک مدافع میانی عالی است و شوامنی نیز در میانه میدان عالی است. او بسیار جوان است و پتانسیل زیادی دارد. ما از تور پیش فصل استفاده می‌کنیم تا به آن‌ها کمک کنیم با تیمی که داریم سازگار شوند.

سرمربی رئال‌مادرید همچنین فاش کرد که حاضر است زمانی که کریم بنزما به استراحت نیاز دارد، با ادن هازارد به عنوان یک شماره ۹ کاذب بازی کند. آنچلوتی خاطرنشان کرد: گزینه‌های زیادی برای بازی در پست بنزما در اختیار داریم. بنزما بدون شک همیشه انتخاب اول است، اما ما باید درک کنیم که فصل متفاوت و عجیبی خواهد بود و جام جهانی در میان است و باید به گزینه‌های مختلف توجه کنیم. ایده من این است که سعی کنم ادن را در آن پست بازی بدهم. با توجه به کیفیت ادن و ویژگی‌های او، می‌تواند برای ما خوب باشد که او را در آنجا امتحان کنیم. این شرایط برای آسنسیو نیز صدق می‌کند.

کد خبر 588585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.