پرسه در برزخ؛ هیچ‌کس دیبالا را نمی‌خواهد

ستاره آرژانتینی سابق یوونتوس این روزها هیچ پیشنهادی از هیچ تیمی ندارد و سرسختانه به‌دنبال یک تیم جدید برای خود می‌گردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، این روزها تنها چیزی که می‌توان درباره ستاره آرژانتینی سابق یوونتوس گفت این است که دیبالا، مطلقاً بدون مشتری است!

در طول دو فصل گذشته «پائولو دیبالا» مذاکرات طولانی مدت و منسجمی را با باشگاه یوونتوس آغاز کرده بود تا بتواند به حضور هفت ساله خود در این تیم تداوم بخشد. او که قرار بود با رفتن کیلینی به عنوان کاپیتان اول تیم نیز انتخاب شود، پس از مذاکراتی طولانی مدت و طاقت‌فرسا به توافق نرسید.

بحث اصلی توافق یوونتوس و دیبالا بر سر رقم قرارداد بود و طرفین هیچ‌گونه آسان‌گیری و گذشتی بر سر مواضع خود نداشتند. یوونتوس که به دلیل مصدومیت‌های فصول اخیر دیبالا در برهه‌های مختلف ضربه دیده بود، می‌دانست که این بازیکن چقدر ارزشمند است اما از سوی دیگر معتقد بود که باید دستمزد کمتری به او پرداخت شود؛ چراکه دیبالا پای ثابت تمام مسابقات نبوده است و می‌تواند با مصدومیت خود بار دیگر به تیم ضربه بزند.

در حالی که تصور می‌شد دیبالا بعد از اتمام قراردادش با یوونتوس، به راحتی در میان انبوهی از پیشنهادات یک تیم را انتخاب می‌کند، اکنون وی بدون داشتن حتی یک مشتری در پی تیم می‌گردد! او در حالی قراردادش با یوونتوس را تمدید نکرد که تقریباً مطمئن بود با توجه به شرایطش می‌تواند مشتریان بسیار زیادی داشته باشد، اما هیچ چیز طبق برنامه‌های او پیش نرفت.

در ابتدا باشگاه اینتر اعلام کرد که به جذب این بازیکن علاقه دارد. آن‌ها چند بار حتی با دیبالا وارد مذاکره نیز شدند اما در نهایت اعلام کردند که نباید مذاکرات را در سطح پیشرفته تلقی کرد، چراکه اینتر در همان زمان با لوکاکو نیز در حال مذاکره بود. در نهایت با امضای قرارداد لوکاکو با اینتر و بازگشت این بازیکن بلژیکی به ایتالیا، مشخص شد که دیبالا دیگر جز اهداف نقل و انتقلاتی اینتر محسوب نمی‌شود و باید قید این تیم را بزند.

میلان در ادامه و پس از بی‌خیال شدن باشگاه اینتر وارد مذاکره شد اما صراحتاً به دیبالا اعلام کرد که حقوق درخواستی او اصلاً قابل پرداخت نیست. دیبالا که در یوونتوس به دنبال دریافت حقوق ۱۲ میلیونی بود، با پیشنهاد ۳.۵ میلیونی میلان مواجه شد. روسونری اگرچه به توانمندی‌های این بازیکن اعتقاد دارد اما در حال حاضر اعلام کرده است که تنها در صورت فروش یکی از بازیکنان تهاجمی خود به سراغ دیبالا خواهد رفت و حتی در آن زمان نیز این بازیکن باید حقوق درخواستی خودش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

باشگاه‌های دیگری در ایتالیا مانند ناپولی و رم نیز به جذب دیبالا ابراز علاقه کوچکی داشته‌اند اما هیچ‌کدام وارد مذاکرات نشده‌اند. رئیس باشگاه ناپولی اعلام کرده بود که اگر ناپولی به دنبال دیبالا برود از او صددرصد حق تصویر را می‌خواهد. رم نیز اشاره کرده است که تنها در صورت خروج زانیولو از تیم به فکر خرید دیبالا می‌افتد.

بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ تیم‌هایی هستند که هیچ علاقه‌ای به جذب دیبالا نشان نداده‌اند. با توجه به گزینه‌های خریداری شده توسط این سه تیم، انتقال دیبالا به غول‌های اسپانیا و آلمان کاملاً غیرمحتمل است. اتلتیکو مادرید اعلام کرده بود که شاید دیبالا جز اهدافش باشد اما هیچ‌گاه اقدامی در این راستا انجام نداد و باشگاه منچستریونایتد که به دلیل شایعات پیرامون رونالدو و دی‌یونگ بخش اعظمی از اخبار نقل و انتقالات را به خود اختصاص داده، هیچ تمایلی برای جذب دیبالا نشان نداده است. البته این مهاجم آرژانتینی خودش را به شیاطین سرخ پیشنهاد داد و اعلام کرد که حاضر است حقوقش را تا ۶ میلیون یورو پایین بیاورد اما جواب منچستریونایتد منفی بود.

سایر تیم‌های لیگ برتر انگلیس نیز هیچ‌گونه تمایلی به جذب دیبالا نشان نداده‌اند. با این اوصاف این بازیکن باید همچنان در انتظار بماند تا شاید یک تیم تغییر نظر بدهد و برای جذب او اقدام کند! وضعیت کنونی دیبالا در بازار نقل و انتقالات کاملاً مشخص است؛ پرسه‌ای بی‌هدف در برزخ!

کد خبر 588554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.