اجرای طرح معیشتی کارکنان آتش‌نشانی کرج ضروری است

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح معیشتی کارکنان سازمان آتش‌نشانی مدیریت شهری کرج توسط مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر در دست بررسی است و در تلاش برای اجرایی شدن آن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسدیان امروز _شنبه بیست‌وپنجم تیرماه_ در نشست تخصصی با آتش‌نشانان شهرداری کرج، اظهار کرد: جامعه آتش‌نشانان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین بخش‌های خدماتی در زندگی مدرن و شهرنشینی به حساب می‌آید که به طور مستقیم علاوه‌بر درگیر بودن با جان شهروندان بخش مهمی از ایمنی شهر را به عهده دارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر وضعیت معیشتی آتش‌نشانان و توجه نکردن به مسائلی مانند سختی کار و تجهیزات ایمنی موجب شده است تا علاوه‌بر سختی فرایند شغلی، نگرانی‌های معیشتی کارکنان در این حوزه را نیز به دنبال داشته باشد. با توجه به این که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بخشی از خانواده مدیریت شهری محسوب می‌شود، بخش اعظم مشکلات مطرح شده از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری قابل رفع است و مسئولان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: طرح پژوهشی ارتقای معیشتی آتش‌نشانان در راستای رفع مشکلات کارکنان از اواخر سال گذشته مد نظر قرار گرفت و در این زمینه جلسات متعدد کارشناسی برگزار و در نهایت ضمن بررسی طرح با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج مقرر شد تا طرح معیشتی کارکنان آتش‌نشانی مدیریت شهری کرج در اولین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شود و امیدواریم به‌زودی کار اجرایی این طرح نهایی شود.

کد خبر 588542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.