درخواست ملی‌پوش والیبال ایران از مدیران ورزش کشور+عکس

امین اسماعیل‌نژاد، بازیکن جوان و آینده‌دار تیم ملی والیبال درباره مشکل سربازی‌ خود، پستی را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران چند روز گذشته موفق شد به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال راه پیدا کند که «امین اسماعیل‌نژاد» بازیکن جوان و آینده‌دار تیم ملی در این صعود نقش چشمگیری داشت.

این بازیکن درحال‌حاضر با مشکل سربازی روبه‌رو است که تعدادی از ورزشکاران فوتبال و والیبال در جهت حمایت از او استوری با یک متن واحد در صفحات شخصی خود منتشر کردند. «حمید سجادی» وزیر ورزش مدتی پیش درخصوص حل مشکل سربازی ملی‌پوشان فوتبال صحبتی ارائه داد که باید دید این تصمیم درباره دیگر رشته‌های ورزشی هم خواهد بود یا خیر.

اسماعیل‌نژاد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«با سلام خدمت مردم شریف سرزمینم ایران. امیدوارم با نتایجی که تا اینجای رقابت‌ها با دعای خیر شما کسب کردیم، توانسته باشیم ذره‌ای هم که شده موجب شادی دل‌های پرمحبت‌تان شده باشیم. همچنین از تمام عزیزانی که پویشی جهت خدمت مقدس سربازی من راه‌اندازی کردند تقدیر و تشکر می‌کنم. انشاالله به لطف خدا، دعای خیر شما و حمایت و همکاری مسئولان این موضوع به بهترین شکل مدیریت خواهد شد و این فرصت را برای من فراهم خواهد شد تا بتوانم در بالاترین سطح والیبال دنیا بازی کنم و برای تیم ملی کشورم در مسابقات مختلف افتخار بیافرینم. بدانید که هر کجا که باشیم دل و قلبمان با شماست و برای ایران و تیم ملی می‌تپد. سرباز کوچک شما، امین اسماعیل‌نژاد.»

درخواست ملی پوش والیبال ایران از مدیران ورزش کشور+عکس

کد خبر 588522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.