سهمیه کالاهای اساسی شهر صدرا نیاز به تغییر دارد

رئیس کمیسیون عمران و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر صدرا گفت: توزیع کالاهای اساسی بر اساس آمار گذشته پاسخگوی نیازهای شهروندان صدرا نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی زارع امروز _شنبه، بیست و پنجم تیرماه_ در اولین جلسه قرارگاه مردمی‌سازی یارانه‌ها در شهر صدرا که به میزبانی شورای اسلامی شهر و ریاست معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز برگزار شد، اظهار کرد: تمام سهمیه‌های تخصیص یافته باید با توجه به رشد جمعیت ۱۷ درصدی شهر صدرا و همچنین جمعیت کنونی که بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر است، باشد و ملاک عمل قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت قریب به ۲۰۰ هزار نفری در شهر صدرا هنوز سهمیه کالاهای اساسی این شهر بر اساس آمار سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ لحاظ می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر صدرا گفت: آخرین آمار تأیید شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس حدود ۱۵۳ هزار نفر است که توزیع کالاهای اساسی بر اساس آمار گذشته پاسخگوی نیازهای شهروندان صدرا نیست و مسئولان باید اقدامات لازم در این زمینه را مد نظر قرار دهند.

به گزارش ایمنا، شهر صدرا شهری برنامه‌ریزی شده و اقماری در ۱۵ کیلومتری شمال غربی شیراز است. مطالعات و طراحی صدرا در سال ۱۳۶۸ آغاز شد. با تکمیل بیمارستان‌ها و پروژه‌های درمانی، این شهر به قطب درمانی کشور تبدیل می‌شود. این شهر در پایان سال ۱۳۹۸ با داشتن بیش از ۱۲۲ هزار نفر جمعیت چهارمین شهر پرجمعیت استان فارس به‌شمار می‌رود و سومین نوین‌شهر پرجمعیت کشور پس از پرند و اندیشه است.

کد خبر 588520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.