هدف دشمن ترویج بدحجابی در جامعه است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: مهم‌ترین هدف دشمن از هم پاشیدن خانواده و اسلام خواهد بود که در این مسیر مبارزه با حجاب را هدف قرار داده است.

عفت پدرام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همان طور که طی ۴۰ سال گذشته دشمن ثابت کرده، هدفی جز فروپاشی جمهوری اسلامی نداشته است و از هر شیوه‌ای برای ساقط کردن اسلام استفاده می‌کند، یکی از شیوه‌هایی که دشمن برای شکست کشور به آن متوسل شده، از هم پاشیدن کانون خانواده‌ها و کم‌رنگ کردن نقش معنویات در جامعه است، دشمن برای رسیدن به این هدف با برنامه‌ریزی و حساب شده به خانواده‌ها ورود کرده و راه اصلی کم رنگ کردن نقش معنویات در جامعه را مبارزه با پوشش و حجاب بانوان قرار داده است.

وی افزود: دشمن حجاب را دستاویزی برای مبارزه با کشور قرار داده است تا بتواند بنیان خانواده را تضعیف و اسلام را کم‌رنگ کند، در سایر کشورهای مسلمان شاهد حجاب زنان هستیم، اما دشمن تنها جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است، بنابراین باید با این حربه دشمن نیز مانند حربه‌های قبلی مبارزه کنیم و با دید وسیع و جامع سیاسی در نظر داشته باشیم که به عنوان یک ایرانی حامی وطن، جامعه و خانواده باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: بیشتر بانوان کشور به دین، حجاب، نظام و جمهوری اسلامی و به قوانین آن پایبند هستند، لذا به عنوان نماینده مردم از مسئولان و قوه‌قضاییه می‌خواهیم که با دشمنان به طور جدی مبارز شود تا نتوانند جوانان این مرز و بوم را اغفال کنند.

وی افزود: معتقد هستم جوانان به ویژه دختران آینده نظام را در دست خواهند گرفت و در راه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی کوشش و تلاش خواهند کرد، لذا در این راستا باید با فرهنگ‌سازی به تقویت اعتقادات و تحکیم بنیان خانواده بپردازیم. همان‌طور که جوانان دهه ۵۰ و ۶۰ در دوران دفاع مقدس توانستند دشمن را زمین‌گیر کنند، جوانان امروز نیز اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهند و با پوشش و حجاب عالی خود دشمن را ناامید می‌کنند.

کد خبر 588462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.