رسیدگی به پرونده کمانداران معترض در کمیته انضباطی

به گفته رئیس فدراسیون تیروکمان، کمیته انضباطی این فدراسیون طی هفته جاری درباره کمانداران معترض و حواشی ایجاد شده از سوی آن‌ها، تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، در آستانه اعزام تیم کامپوند به بازی‌های کشورهای اسلامی، مطرح شدن اعتراضات و انتقاداتی از سوی برخی کمانداران، منجربه ایجاد حواشی پیرامون این تیم شد که حتی تا تغییر ترکیب از پیش تعیین شده هم پیش رفت.

حسام‌الدین کوثر، راحله فارسی و کوثر خشنودی کماندارانی بودند که در ترکیب تیم اعزامی به قونیه قرار گرفته بودند اما آن‌ها در فاصله دو سه هفته مانده به حضور در این رویداد اعتراضاتی را نسبت به عملکرد فدراسیون مطرح و از حضور در اردوی آماده‌سازی امتناع کردند.

همین مسئله فدراسیون تیروکمان را برای تغییر ترکیب نهایی شده دچار چالش کرد؛ چراکه اسامی این کمانداران معترض به کمیته برگزارکننده بازی‌های کشورهای اسلامی اعلام شده بود. البته در نهایت با رایزنی‌های انجام شده نفرات دیگری جایگزین شده و مصوب شد که تیم کامپوند ایران با ترکیب محمدصالح پالیزبان، امیر کاظم‌پور و محمد معدن‌دار (بخش مردان) همراه با گیسا بایبوردی، آرزو طاهریان و مینا عاشق‌زاده (بخش زنان) عازم قونیه شوند.

اما این جابه‌جایی پایان ماجرای کمانداران معترض نیست؛ چراکه قرار است کمیته انضباطی فدراسیون به پرونده آن‌ها رسیدگی و تصمیم لازم را اتخاذ کند.

غلامرضا شعبانی‌بهار در این زمینه گفت: صحبت‌های مطرح شده توسط این کمانداران، فدراسیون و حتی ملی‌پوشان را در آستانه بازی‌های کشورهای اسلامی دچار حاشیه و مشکل کرد؛ اما قطعاً بابت ادعاهای خود، سند و مدرک دارند.

رئیس فدراسیون تیروکمان تصریح کرد: رسیدگی به چنین صحبت‌هایی، سازوکار قانونی خود را دارد؛ قاعدتاً منِ رئیس نمی‌توانم درمورد آن تصمیم‌گیری کنم و حکمی بدهم. پرونده معترضان در اختیار کمیته انضباطی قرار داده شده و قرار است این کمیته طی این هفته بررسی و تصمیم لازم را داشته باشد.

منبع: مهر
کد خبر 588453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.