قیمت مسکن امروز اصفهان ۲۵ تیر ۱۴۰۱/ با ۴۱۰ میلیون خانه‌دار شوید!

قیمت مسکن در محدوده زینبیه هر متر پنج تا ۱۷ میلیون تومان برای آپارتمان اعلام شده است؛ همچنین مبلغ اجاره در این منطقه، تا ۲.۵ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلان‌شهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای آپارتمانی از متری پنج میلیون تومان برای خانه‌ای در زینبیه تا متری ۱۷ میلیون تومان در همان منطقه می‌رسد.

در لیست آپارتمان‌های ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد، در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در خیابان آیت‌الله غفاری، آپارتمان یک خوابه‌ای با متراژ ۱۰۰ متر واقع در همان خیابان قیمت هر متر ۷۵۰ هزار تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در زینبیه خانه‌ای با قدمت بیش از ۱۵ سال ارائه کرده که در طبقه دوم واقع شده است، قیمت هر متر از این خانه ۸۵ متری ۱۷ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

خانه ۴۱۰ میلیونی در زینبیه

همچنین آپارتمانی با متراژ ۷۴ متر در زینبیه به قیمت هر متر پنج میلیون و ۵۰۰ تومان برای فروش ارائه شده که مبلغ خرید نهایی آن را ۴۱۰ میلیون تومان تعیین کرده‌اند. این خانه در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه واقع شده و قدمت آن کمتر از ۱۶ سال است.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی با قدمت بیشتر از ۱۰ سال و متراژ ۲۷۰ متر در خیابان لاله ۲۰۰ میلیون تومان رهن است.

همچنین یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری در زینبیه ارائه شده که مبلغ رهن آن ۷۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این واحد مسکونی یک خوابه و قدمت آن بیش از ۲۰ سال است.

به گفته مشاوران املاک منطقه در این منطقه تعداد خانه‌هایی که برای رهن و اجاره در این فصل ارائه شده بیشتر از سایر مناطق است و البته بیشتر خانه‌ها به صورت ارائه آگهی در شبکه‌های اجتماعی معامله می‌شود. یک آپارتمان ۹۰ متری در زینبیه به قیمت رهن ۲۰۰ میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده که اجاره آن ماهانه ۲۰۰ هزار تومان است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۲۷۰ متری زینبیه اجاره: ماهیانه - / ۲۰۰ میلیون تومان رهن
۱۰۰ متری زینبیه

اجاره: ماهیانه ۲.۵ میلیون تومان / ۷۰ میلیون تومان رهن

۹۰ متری زینبیه اجاره: ۲۰۰‬ هزار / ‏۲۰۰ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

محله قیمت خرید
محدوده زینبیه متری ۵ تا ۱۷ میلیون تومان
محدوده خیابان آیت الله غفاری (قدمت ۱۰) متری ۷۵۰ هزار تومان
محدوده زینبیه (قدمت ۱۵ سال) متری ۱۷ میلیون تومان
کد خبر 588452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.