اتمام احداث میدان ولایت و پارک کودک پره‌سر تا یک ماه آینده

رئیس شورای اسلامی شهر پره‌سر گفت: عملیات بازسازی و احداث میدان ولایت و پارک کودک این شهر، تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

رسول شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ارتفاع میدان ولایت در ورودی شهر پره‌سر از سمت رضوانشهر بالا بود، به همین دلیل دید مناسبی از دو طرف جاده برای رانندگان وجود نداشت، وضعیت میدان به لحاظ نما نیز مناسب نبود؛ بنابراین عملیات اصلاح شکل هندسی، زیباسازی و نصب فواره آب در میدان از نیمه‌دوم اسفندماه سال گذشته با پیش‌بینی شش میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری آغاز شد و در حال حاضر اجرای این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: پارک کودک پره‌سر ۲۱۰۰ مترمربع وسعت دارد و با توجه به اینکه از نظر زیرساختی و امکانات وضعیت نامناسبی نداشت، شهرداری از اوایل اسفندماه سال گذشته تخریب و بازسازی آن را آغاز کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پره‌سر با بیان اینکه در این مدت چهار چشمه سرویس بهداشتی پارک تخریب و بازسازی شده است، افزود: کف‌سازی، سنگ‌فرش و جدول‌کشی پارک اجرا شده و احداث حوضچه آب و فضای سبز پارک نیز در حال انجام است. لوازم بازی پارک کودک به دلیل استفاده طولانی‌مدت شهروندان و قرار گرفتن در معرض شرایط جوی و رطوبت، فرسوده شده بود، لذا لوازم جدید استاندارد خریداری شده است و به زودی در این مکان نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازسازی پارک کودک حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: برای بازسازی و خرید لوازم بازی پارک کودک پره‌سر، در مجموع ۱۲ میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی شده است.

شهبازی با بیان اینکه عملیات بازسازی و احداث میدان ولایت و پارک کودک این شهر تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: پروژه دفع آب‌های سطحی شهرک شفارود، شامل عملیات لوله‌گذاری و کانال‌کشی به طول ۵۰۰ متر توسط پیمانکار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون تمام حقوق کارکنان شهرداری پرداخت شده است، تاکید کرد: پرداخت به موقع حقوق و اضافه کار کارکنان شهرداری و سپس اتمام پروژه‌های عمرانی مصوب، جزو اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر پره‌سر است.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 588438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.