شور و نشاط دهه امامت و ولایت در منطقه ۸ اهواز

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده برای دهه امامت و ولایت، شور و نشاط معنوی در سطح این منطقه ایجاد شده است.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: گرامیداشت ایام مذهبی برای شهرداری اهمیت ویژه‌ای دارد و با توجه به اینکه اهواز و خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است، این اهمیت دوچندان می‌شود.

وی افزود: پیش از آغاز دهه ولایت در سطح منطقه برای گرامیداشت هرچه بهتر این دهه و برگزاری مراسم مختلف، نیروهای منطقه هشت شهرداری اهواز در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند تا بتوانیم خاطره‌ای خوش برای شهروندان تداعی کنیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز تصریح کرد: تمام میادین و بلوارهای سطح منطقه به وسیله ریسه‌های رنگی و المان‌های نوری، چراغانی و نورپردازی شده است، همچنین پرچم‌های جمهوری اسلامی در سطح منطقه تعویض و پرچم‌های نو جایگزین شد.

وی تاکید کرد: روشن کردن آب‌نمای موزیکال پارک صداقت و جای‌گذاری ۲۰۰ پرچم مناسبتی در سطح بلوارهای منطقه هشت با شعارها و پیام‌هایی به مناسب دهه امامت و ولایت و نصب کتیبه تبریک دهه از جمله دیگر اقدامات منطقه برای دهه امامت و ولایت است.

قنواتی اضافه کرد: با توجه به گرمای هوا چند ایستگاه صلواتی با همکاری مساجد در سطح منطقه هشت برپا شده است و برای روز پایانی دهه امامت و ولایت که مصادف با عید سعید غدیر خم است، با هماهنگی‌های انجام شده در چهار نقطه از منطقه جشن ویژه غدیر برگزار می‌شود.

کد خبر 588388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.