احداث کمربندی شمالی خوراسگان از بار ترافیکی شرق اصفهان می‌کاهد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به بار سنگین ترافیکی خیابان جی به عنوان یکی از مبادی مهم رفت و آمد در شرق اصفهان، اهمیت اجرای پروژه کمربندی شمالی خوراسگان دوچندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز جمعه _بیست و چهارم تیرماه_ قبل از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه خوراسگان ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام هادی (ع) و دهه ولایت، اظهار کرد: هم اکنون پروژه‌های عظیمی در سطح شهر به تزریق بودجه نیاز دارد که از جمله می‌توان به تکمیل خط یک مترو و خط دوم، اشاره کرد.

وی ادامه داد: ابر پروژه رینگ چهارم حفاظتی شهر نیز که هفت کیلومتر آن در منطقه ۱۵ قرار دارد از جمله پروژه‌هایی است که بودجه خاص و قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تملک و آزادسازی رینگ چهارم که از مراحل بسیار مهم و دشوار آن محسوب می‌شود برعهده شهرداری منطقه ۱۵ است.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور با بیان اینکه یکی از طرح‌های مورد تاکید در لیست پروژه‌های عمرانی و کلان منطقه ۱۵، کمربند شمالی خوراسگان است، خاطرنشان کرد: با توجه به بار سنگین ترافیکی در خیابان جی به عنوان یکی از مبادی مهم رفت و آمد در شرق اصفهان، اهمیت اجرای این طرح دوچندان می‌شود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح شش خیابان منطقه ۱۵ از بن‌بست خارج و از بار ترافیکی خیابان جی نیز کاسته می‌شود؛ خوشبختانه اقدامات خوب و قابل قبولی برای تملک و آزادسازی‌های این پروژه صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم منطقه ۱۵ احداث ادامه خیابان سردار باقری تا بلوار آب است که در حال حاضر تملک آن در دست اقدام است؛ امیدوارم که در آینده‌ای نه چندان دور آزادسازی این خیابان نیز انجام شود.

حجت‌الاسلام مهروی پور اضافه کرد: نشاط اجتماعی و تعالی شهروندان از تأکیدات شورای ششم است، در این راستا در ایام دهه ولایت در بیشتر محله‌های شهر مراسم‌ها و جشن‌های بسیار خوبی در حال برگزاری است؛ البته بر کیفیت و غنای این جلسات نیز تاکید می‌کنیم تا ضمن بازنشر هر چه بیشتر معارف اهل بیت گرامی پیامبر اسلام (ص)، نسل جوان نیز با این معارف بیشتر آشنا شوند.

به گزارش ایمنا، در حاشیه نماز جمعه امروز خوراسگان نیز میز خدمت با حضور مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان برپا شد.

کد خبر 588374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.