تفریح، بازی و نشاط با جشنواره «یک شهر لبخند»

جشنواره بزرگ تفریحی «یک شهر لبخند» همزمان با دهه ولایت از ۲۳ تیرماه به مدت پنج شب برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان، جشنواره بزرگ تفریحی «یک شهر لبخند» به مناسبت دهه ولایت از ۲۳ تا ۲۷ تیر در محوطه روبروی هتل عباسی، از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳ برگزار می‌شود.

این برنامه به همت معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری شهرداری منطقه ۳، مدیریت طرح عالی چهارباغ و بنیاد بین‌المللی غدیر با هدف افزایش نشاط شهروندان، ایجاد بستر مناسب برای تفریحات سالم خانوادگی در تابستان و آشنایی خانواده‌ها با انواع بازی‌ها و فواید آن‌ها در افزایش مهارت‌ها برنامه‌ریزی شده است.

در قالب این رویداد ۲۵ ایستگاه بازی‌های فکری رومیزی و صفحه‌ای برای تمام سنین، ۵ ایستگاه بازی‌های فکری رومیزی و صفحه‌ای ویژه کودکان، ۲۲ سازه ابر بازی‌های چوبی شامل بازی‌های فکری، صفحه‌ای و استراتژیک، ۱۰ ایستگاه بازی و سرگرمی شامل انواع چاپ، ساخت بازی‌های ساده، عروسک سازی، آزمایشگاه فیزیک و… برای کودکان، ۷ ایستگاه بازی جنبشی حرکتی ویژه کودکان برپا خواهد می‌شود.

گفتنی است؛ گروه‌ها و اقشار گوناگون در سنین مختلف می‌توانند در این رویداد بزرگ تفریحی شرکت کنند. در قالب این برنامه هر شب از تعدادی ابربازی و بازی جدید نیز رونمایی خواهد شد.

تفریح، بازی و نشاط با جشنواره «یک شهر لبخند»

کد خبر 588336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.