پیام حمایتی یک یونایتدی برای ستاره منچسترسیتی!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه بیست و چهارم تیر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* طبق گزارش‌ها، پاری سن ژرمن می‌خواهد تابستان امسال از شر ۹ بازیکن خلاص شود، از جمله جورجینیو واینالدوم که از لیورپول خریداری شد

* اندی رابرتسون، بازیکن لیورپول، از منتقدان برای خرید تابستانی ۸۵ میلیون پوندی داروین نونز، درخواست صبر کرده است، اما شکی در این نیست که این مهاجم فوق العاده می‌تواند در این فصل تفاوت ایجاد کند.

* امره جان، هافبک سابق لیورپول، درگیری تلخی با سران بوروسیا دورتموند پیدا کرده که می‌تواند تابستان امسال او را از جمع زنبورها جدا کند زیرا رفتار او، ادین ترزیچ سرمربی تیم را ناامید کرده است.

سان:

* کریستیانو رونالدو پس از ناکامی در بازگشت به تمرینات منچستریونایتد، سکوت خود را شکست. رونالدو در شبکه‌های اجتماعی عکسی از خود در باشگاه با پوشیدن یک شورت ورزشی منچستریونایتد در حین تمرین منتشر کرد.

* ارلینگ هالند فاش کرد که علیرغم امضای قرارداد با رقبای یونایتد، پیام حمایتی از سوی سرمربی سابق منچستریونایتد و هموطن نروژی‌اش اوله گونار سولسشر، دریافت کرده است.

* جو کول ستاره سال‌های دور چلسی معتقد است که این تیم می‌تواند "بهترین بازی‌ها" را از رحیم استرلینگ بگیرد.

دیلی میرر:

* بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا، فرانکی دی یونگ در برابر فشارهای شدیدی که رؤسای بارسلونا برای پذیرش انتقال به منچستریونایتد در این تابستان بر او وارد می‌کنند، سر تعظیم فرود نمی‌آورد.

پیام حمایتی یک یونایتدی برای ستاره منچسترسیتی!

دیلی تلگراف:

* به نظر می‌رسد که نیوکاسل یونایتد دیگر به دنبال مورد از اهداف اصلی نقل و انتقالات خود در تابستان امسال، الکساندر ایساک و موسی دیابی، پس از ناامیدی بیشتر در تلاش برای مذاکره بر سر مبلغ و همچنین مشکلاتی که بر سر دستمزد خود داشتند، نخواهد رفت.

تایمز:

* طبق اعلام رسانه‌ها، پس از مذاکرات توماس توخل و تاد بوهلی، چلسی دیگر علاقه‌ای به جذب کریستیانو رونالدو ندارد.

* انتظار می‌رود دیجد اسپنس سرانجام روز جمعه با مبلغی حدود ۱۲ میلیون پوند، انتقال طولانی مدت خود از میدلزبرو به تاتنهام را تکمیل کند.

دیلی اکسپرس:

* اگر فرانکی دی یونگ انتقال منچستریونایتد را رد کند، بارسلونا "طرح تنبیهی" را برای او ترسیم می‌کند.

* بر اساس گزارش‌ها، کریستیانو رونالدو پیشنهاد پول زیادی را برای بازی در عربستان سعودی به عنوان پردرآمدترین فوتبالیست جهان در دو سال آینده رد کرده است گفته می‌شود این مبلغ ۲۵۰ میلیون یورو به علاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش امضا است.

گاردین:

* دو بازیکن حرفه‌ای پرتغالی که برای همکاری با رئیس "بازبینی مستقل" یوفا در مورد هرج و مرج در فینال لیگ قهرمانان اروپا منصوب شده اند، هر دو به طور گسترده برای یوفا کار کرده اند و نگرانی‌های جدی بیشتری در مورد استقلال این بررسی ایجاد کرده اند.

ایندیپندنت:

* فرهاد مشیری، مالک اورتون، تاکید کرده است که باشگاه برای فروش نیست و قول داده بود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از فرانک لمپارد حمایت کند.

* گفته می‌شود تیم فوتبال برایتون علاقه مند به جذب کالوین باسی، مدافع رنجرز است.

دیلی رکورد:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که کالوین باسی، آلفرد شرودر، سرمربی آژاکس را پس از یک تماس تلفنی به جذب خود از رنجرز امیدوار کرده است. گزارش‌ها در روز چهارشنبه ادعا کردند که هم قهرمان هلند هم تیم لیگ برتری برایتون، به این ملی پوش نیجریه‌ای چشم دوخته اند.

پیام حمایتی یک یونایتدی برای ستاره منچسترسیتی!

سان اسکاتلند:

* آژاکس می‌تواند از ۶۰ میلیون پوندی که از فروش سباستین هالر به دورتموند و لیساندرو مارتینز به منچستریونایتد به دست می‌آورد، استفاده کند تا عزم رنجرز را بر سر فروش کالوین باسی آزمایش کند.

کد خبر 588269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.