مستحق پیروزی در مقابل حریف بودیم

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: امروز خیلی‌خوب بازی را شروع کردیم و به پایان رساندیم؛ ضمن اینکه از لحاظ بدنی هم در شرایط مناسبی قرار داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان امروز _پنجشنبه بیست و سوم تیرماه_ در دیدار افتتاحیه لیگ‌برتر در فصل جدید در سالن پیروزی اصفهان به‌مصاف سفیرگفتمان تهران رفت و در نهایت با حمایت هوادارانش موفق شد با نتیجه پرگل ۹ بر صفر سفیرگفتمان تازه لیگ‌برتری‌شده را در هم بکوبد.

علی‌اصغر حسن‌زاده، بعد از این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز دیدار خیلی‌خوبی به‌نمایش گذاشتیم؛ با توجه به اینکه اکثراً در نخستین بازی لیگ تیم‌ها در شرایط مسابقات و کاملا آماده نیستند با سختی‌هایی روبرو می‌شوند؛ اما خوشبختانه تیم‌ما نخستین بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در نهایت نیز با نتیجه خوبی‌ به پایان رسانیدم.

وی در ادامه افزود: می‌توانم بگویم امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و مستحق کسب این پیروزی نیز بودیم. قطعا تلاش می‌کنیم در بازی‌های پیش‌رو قدم به قدم جلو برویم. دیدار امروز به اتمام رسید و از حالا آماده بازی بعدی خواهیم شد.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که نظرش در خصوص پوکری که در این دیدار انجام داد چیست خاطرنشان کرد: گل‌هایی که به‌ثمر رساندم نتیجه تلاش کل تیم بود و به کمک آنان این گل‌ها زده شد. خداروشکر در شرایط خوبی قرار دارم و تلاش می‌کنم که در خدمت تیم باشم.

حسن‌زاده در پایان گفت: پس از به اتمام رسیدن رقابت‌های فصل گذشته تمرینات پر فشاری را از لحاظ انفرادی پشت‌سر گذاشتم و سپس به‌همراه تیم، تمرینات بدنسازی را به‌خوبی انجام دادم که باعث شد هم‌اکنون آمادگی‌ بدنی خوبی داشته باشم.

کد خبر 588238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.