گیتی‌پسند ۹ - سفیرگفتمان صفر /شروعی قاطعانه برای مدعی قهرمانی

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب هفته نخست لیگ‌برتر و در سالن پیروزی اصفهان به‌مصاف سفیرگفتمان تهران رفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نخست لیگ‌برتر فوتسال ایران در فصل جدید (بیست‌وچهارمین دوره) و دیدار افتتاحیه آن امروز از ساعت ۱۷ در سالن پیروزی اصفهان با تقابل گیتی‌پسند قهرمان دوره گذشته و تیم تازه‌وارد سفیرگفتمان تهران پیگیری شد.

رقابت‌های هفته نخست لیگ‌برتر فوتسال

سالن: پیروزی اصفهان

تماشاگر: نزدیک به ۲۰۰ نفر

بازیکنان گیتی‌پسند:
سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، سعید احمد عباسی، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، طاها مرتضوی، میثم خیام، مهدی کریمی، مسعود یوسف، مهدی مهدی‌خانی و فرید نادری، علی مروتی

سرمربی: محمد کشاورز

بازیکنان سفیرگفتمان تهران:
علیرضا بیات، بهنام فعال، صابر خوش‌نما، هادی شجاع، مرتضی فرزانیان، نادر قنبری، علی خلیل‌وند، علی جعفری، مسلم رستمی‌ها و الیاس براتی

سرمربی: رضا زرخانلی

گلزنان: علی‌اصغر حسن‌زاده (دقایق ۲، ۴ و ۱۰ و ۳۰)، سعید احمدعباسی (دقایق ۶ و ۳۹)، علی مروتی (دقایق ۱۴ و ۲۶)، مهدی کریمی (دقیقه ۲۴)

گزارش بازی:

گیتی‌پسند بازی را هجومی آغاز کرد و همان دقیقه دوم توانست به‌وسیله کاپیتان باتجربه خود علی‌اصغر حسن‌زاده به گل نخست دست پیدا کند.

دو دقیقه بعد باز هم علی‌اصغر حسن‌زاده با یک شوت دیدنی برای دومین‌بار گلزنی کرد تا بازی ۲ بر صفر شود.

در دقیقه ششم این‌بار نوبت به سعید احمدعباسی آقای‌گل لیگ‌برتر در فصل گذشته رسید که گیتی‌پسند را به گل سوم رساند.

در دقیقه ۱۰ همکاری حسن‌زاده و مروتی منجر به گل سوم علی‌اصغر حسن‌زاده و گل چهارم گیتی‌پسند شد تا نتیجه سنگین‌تر شود.

بازی باز هم گل داشت و دقیقه چهاردهم با ورود علی مروتی به باکس سفیرگفتمان، این بازیکن موفق شد در نخستین بازی رسمی‌اش نخستین گلش را برای گیتی‌پسندی‌ها به‌ثمر برساند.

مهدی کریمی چهارمین بازیکنی است که در این دیدار برای گیتی‌پسند گلزنی می‌کند؛ او در بیست‌وچهارمین دقیقه بازی و در نیمه‌دوم گل ششم را وارد دروازه سفیرگفتمان کرد.

دقیقه بیست‌وششم، علی مروتی با یک شوت از پشت محوطه‌جریمه و پس از اشتباه محرض دروازه‌بان سفیرگفتمان دبل کرد و تیمش را به گل هفتم رساند.

ده دقیقه از نیمه‌دوم بازی سپری شده بود که باز هم گیتی‌پسند به گل رسید؛ گل هشتم گیتی‌زن‌ها درحالی‌که صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند روی همکاری ابوالقاسم عروجی و پاسش به علی‌اصغر حسن‌زاده او را در موقعیت گل‌زنی قرار داد تا حسن‌زاده مجدداً هنرنمایی کند و با به‌ثمر رساندن چهارمین گلش خط‌ونشانی در اوج تجربه‌اش کشید.

یک دقیقه بعد تیم میهمان صاحب یک ضربه پنالتی شد اما ضربه مسلم رستمی‌ها با واکنش دیدنی سپهر محمدی روبرو شد تا کماکان دروازه گیتی‌پسندی‌ها بسته بماند.

در واپسین ثانیه‌ها احمدعباسی با یک شوت رو پا یک گل محشر به‌ثمر رساند تا سفیرگفتمان ۹ تایی شود.

نکات بازی:

تماشای این دیدار برای تماشاگران رایگان بود؛ این نخستین دیدار با حضور تماشاگران پس از افول ویروس‌کرونا است.

استقبال خوبی از نخستین بازی گیتی‌پسند در فصل جدید لیگ‌برتر به‌عمل آمد و بیش از ۲۰۰ نفر از نزدیک شاهد بازی گیتی‌پسند و سفیرگفتمان هستند.

کد خبر 588199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.