عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ تیرماه

در این بسته خبری از فروش ملک ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تا حکایت ۶۸۱ نفر در سازمان عمران ساری و درآمد صفر شهرداری فیروزه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم

‌درآمد محلی شهرداری فیروزه صفر است

هادی درودی، شهردار فیروزه در خراسان رضوی گفت: درآمد محلی شهرداری فیروزه، صفر است و در این شهر ساخت و سازها بدون پروانه ساخت انجام می‌شود.

سریال دنباله‌دار نیروهای مازاد شهرداری ساری

شهردار ساری می‌گوید: ۶۸۱ نیروی کار در سازمان عمران شهرداری مرکز استان طی سال‌های اخیر بدون مجوزهای قانونی جذب شده‌اند و کماکان با مجوز موقت با این مجموعه طرف قرارداد هستند. این اظهارنظر یعنی سریال دنباله‌دار معضل نیروهای مازاد شهرداری ساری قرار نیست به این زودی‌ها حل شود.

زنده‌گیری ۳۲۰ قلاده سگ بی‌صاحب در اهر

محمدباقر خانی، شهردار اهر با انتقاد از رهاسازی سگ‌های بی صاحب شهرهای همجوار از زنده گیری ۳۲۰ قلاده سگ ولگرد در این شهر خبر داد.

۱۵۰ هزار مترمربع از معابر ملایر آسفالت می‌شود

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، لکه‌گیری و روکش آسفالت ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر ملایر امسال انجام می‌شود.

فروش ملک ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به ۱۱ میلیارد تومان

شاهین کلانتری، شهردار بابل از آنچه که تضییع حق و حقوق این نهاد در گذشته به خاطر برخی کم کاری‌ها نامید انتقاد کرد و گفت که در یکی از این کم کاری‌ها ملک ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد و یک پیمانکار هم شهرداری را به پرداخت ۲۸ میلیارد تومان محکوم کرد.

۲۳۰ میلیارد تومان از پرونده زمین‌خواری اراضی آذرشهر به بیت‌المال بازگردانده شد

میثم چو خاچی زاده مقدم، شهردار آذرشهر از خلع ید صدها هکتار از اراضی شهرک تیکان لو این شهر و بازگشت ۲۳۰ میلیارد تومان به نفع مردم خبر داد.

تکمیل پروژه ساخت کتابخانه معلم شهر خرم‌آباد در آینده‌ای نزدیک

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد از تکمیل پروژه ساخت کتابخانه معلم در این شهر خبر داد.

کد خبر 588172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.