بیش از ۱۰ برنامه متنوع در چهارباغ اجرا می‌شود

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: به‌مناسبت دهه امامت و ولایت بیش از ۱۰ برنامه متنوع در محور فرهنگی و تاریخی چهارباغ برگزار می‌شود.

محمدعلی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت اعیاد غدیر و قربان برای مدیریت شهری به ویژه شهردار اصفهان، همچنین تردد بیش از ۸۰ هزار نفر در روزهای معمولی و بیش از ۱۰۰ هزار نفر در ایام پایانی هفته در چهارباغ، مدیریت این محور تاریخی و فرهنگی با همکاری سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان و هیئت‌های مذهبی شهر بیش از ۱۰ ویژه‌برنامه متنوع برای این ایام در نظر گرفته است.

وی افزود: طبق مصوبه شورای تأمین شهرستان، دو مکان شهر اصفهان از جمله چهارباغ و میدان امام (ره) باید مجوزهای لازم برای برگزاری برنامه‌ها را از سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانداری و اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان داشته باشد، لذا این فرایند برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت در چهارباغ انجام شده است.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی با اشاره به جزئیات برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت، تصریح کرد: ویژه‌برنامه هیئت علی‌اکبر (ع) در گذر چهارباغ (سمت شیخ بهایی و در محدوده منطقه یک شهرداری) با بیش از ۱۰ غرفه بازی برای افراد از رده سنی سه تا ۲۰ سال در حال برگزاری است و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ساعت ۱۷ امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم تیرماه_ جشن دختران انقلاب در گذر چهارباغ عباسی با حضور بیش از چهار هزار نفر از فرزندان انقلاب برگزار خواهد شد، ادامه داد: ویژه‌برنامه «یک شهر لبخند» از امروز به مدت ۱۰ روز با حضور نوجوانان و جوانان رو به روی هتل عباسی به عنوان یکی از نقاط تجمع شهری، برگزار می‌شود که در صورت استقبال شهروندان، در مقاطع زمانی دیگر نیز اجرا خواهد شد.

کاروان شادی هیئت حب‌الحسنین (ع) به چهارباغ می‌آید

سمیعی تاکید کرد: در صدد هستیم تجمع نوجوانان را هدفمند کنیم، زیرا معتقدیم یکی از مشکلات این است که جوانان بی‌هدف وارد چهارباغ می‌شوند، لذا شهرداری اصفهان در صدد است برای ورود جوانان به چهارباغ برنامه داشته باشد تا شهروندان فقط برای خرید تغذیه و لباس وارد چهارباغ نشوند و از برنامه‌هایی با ابعاد فرهنگی نیز بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در گذر فرهنگی چهارباغ با همکاری مؤسسه فرهنگی مصاف، از سمت ورودی میدان امام حسین (ع) غرفه‌های بازی و فرهنگی کودکان و نوجوانان همچنین غرفه‌های انجام تست سلامت برای سالمندان دایر شده است و از سمت ورودی انقلاب نیز با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان غرفه‌های بازی کودکان همراه با غرفه سلامت تعبیه شده است.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی با بیان اینکه روز عید غدیر با همکاری هیئت‌های مذهبی شهر، بیش از چهار برنامه در چهارباغ برگزار خواهد شد، گفت: در این روز بزرگ، از ساعت ۸ صبح تا نماز ظهر با همکاری یکی از هیئت‌های مذهبی شهر کاروان شادی از میدان شهدا تا چهارباغ حرکت خواهد کرد و در گذر شیخ بهایی نیز طرح اطعام و توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذا بین شهروندان انجام می‌شود و به‌طور همزمان کسبه چهارباغ در پاساژ فردوسی نیز اقدام به توزیع ۱۰ هزار پرس غذا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کاروان شادی هیئت حب‌الحسنین (ع) روز عید غدیر وارد چهارباغ می‌شود، البته هیئت‌هایی که تمایل دارند نیز به صورت گذری و عبوری در چهارباغ حضور خواهند یافت.

سمیعی تصریح کرد: نمایشگاه خودروهای کلاسیک و قدیمی با عنوان «معجون زمان یک» هفته گذشته در چهارباغ برگزار و با استقبال بی‌نظیر شهروندان روبه‌رو شد، از این‌رو روز عید غدیر «معجون زمان ۲» را در این محور برگزار خواهیم کرد، همچنین آشنایی و نحوه رانندگی با موتورهای سنگین در قالب ورکشاپ توسط هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

کد خبر 588151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.