نتایج نهایی شانزدهمین رویداد شنبه‌های خلاق اعلام شد

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان از اعلام نتایج نهایی شانزدهمین رویداد «شنبه‌های خلاق» با موضوع محصولات خلاقانه و نوآورانه در خصوص تجهیزات رفت و روب و نظافت شهری توسط هیئت داوران خبر داد.

محسن معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به درخواست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اواخر سال گذشته شانزدهمین برنامه شنبه‌های خلاق به نظافت شهر اختصاص یافت در این رابطه پس از برگزاری جلسات متعدد و استعلام برگزارکنندگان، فراخوان رویداد بهمن‌ماه سال گذشته منتشر شد.

وی با بیان اینکه بستر ثبت‌نام، ارسال و بارگذاری محصولات شرکت‌کنندگان در سامانه my Isfahan.ir تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ فراهم شده بود، افزود: پس از پایان مهلت مقرر، طرح‌ها و محصولات خلاقانه و نوآورانه در خصوص تجهیزات رفت و روب و نظافت شهری مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مجموع پنج نفر به عنوان هیئت داوران این رویداد انتخاب شدند که سه داور از حوزه‌های بهره‌بردار همچون معاونت خدمات شهری، سازمان‌های مدیریت پسماند و خدمات موتوری و دو داور از حوزه دانشگاه و واحد IT بودند.

وی خاطرنشان کرد: در روز ارزیابی ایده‌ها، شرکت‌کنندگان هر کدام به نحو جداگانه حاضر شدند و در مدت زمان تعیین شده به معرفی محصول خود و ویژگی‌های آن پرداختند و در پایان به سوالات داوران در هر حوزه پاسخ دادند.

معصومی اظهار کرد: همچنین شرکت‌کنندگان در مکان دیگری در قالب میز مذاکره به معرفی کلی مجموعه تحت فعالیت خود برای کارشناسان حاضر در این برنامه پرداختند تا بستر وسیع‌تر و قابل ارائه‌تری در خصوص سایر فعالیت‌ها، معرفی دیگر محصولات خود و همچنین بررسی و دریافت اطلاعات بیشتری از حوزه‌های بهره‌بردار مدیریت شهری فراهم آید.

وی با اشاره به اعلام نتایج پس از ارزیابی‌ها ادامه داد: در نهایت دستگاه پرجاذب و آنتی‌باکتریال شیرابه زباله، سامانه جمع‌آوری پسماند خشک، بهینه‌سازی مسیرهای جمع‌آوری پسماند و محصول فیلتر هوای دائمی برگزیده شد.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۶ برنامه اجرا شده در قالب شنبه‌های خلاق تاکنون، به غیر از سه رویداد چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم همگی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شده است.

کد خبر 588144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.