مرحوم منزوی‌زاده همواره دغدغه توسعه اصفهان را داشت

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان با اشاره به فوت دیپلمات با سابقه اصفهان و نخستین سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: پیکر مرحوم منزوی زاده بامداد امروز به اصفهان منتقل و به خاک سپرده شد و مراسم ترحیم وی فردا از ساعت ۹ تا ۱۱ و نیم در مسجد انقلاب برگزار می‌شود.

علیرضا سالاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فوت دیپلمات با سابقه وزارت امور خارجه اظهار کرد: مرحوم منزوی زاده از دیپلمات‌های با سابقه پرتلاش و موفق بود که بیش از ۳۰ سال در وزارت خارجه فعالیت کرد و در بخش‌های ریاست اداره پشتیبانی وزارت امور خارجه، معاونت و مدیر کلی پشتیبانی وزارت خارجه مسئولیت داشت و هشت سال پیش نیز در سرکنسولی ایران در فرانکفورت فعالیت می‌کرد.

وی با اشاره به عملکرد بسیار خوب منزوی‌زاده در همه این بخش‌ها افزود: وی مدتی رایزن اقتصادی ایران در کشورهای بلغارستان، ایتالیا و اخیراً بروکسل بود که در این کشور به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت.

سالاریان با بیان اینکه پیکر مرحوم منزوی زاده بامداد امروز به اصفهان منتقل و به خاک سپرده شد، گفت: مراسم ترحیم این دیپلمات باسابقه اصفهان فردا (جمعه) در مسجد انقلاب خواهد بود.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان خاطرنشان کرد: مرحوم منزوی‌زاده همواره دغدغه توسعه اصفهان را داشت به همین دلیل تلاش‌های زیادی برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان انجام داد و پس از تأسیس دفتر در سال ۱۳۸۸ نیز به عنوان نخستین سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان فعالیت کرد.

وی با اشاره به تلاش این دیپلمات با سابقه برای توسعه دفتر نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان، گفت: دغدغه همیشگی او این بود که کاری برای اصفهان انجام دهد و مرتب پیگیر اهداف دیپلماسی عمومی و اهداف اقتصادی این دفتر بود.

کد خبر 588139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.