دستیار گل‌محمدی اسپانیایی نخواهد بود؟

با وجود صحبت‌هایی مبنی‌بر حضور گاسپار در کادر فنی پرسپولیس، به‌نظر می‌رسد از بین دو گزینه شخص دیگری برای دستیاری گل‌محمدی انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از مدتی پیش یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برای رقابت‌های فصل جدید لیگ‌برتر و تقابل با حریفان برای قهرمانی، به‌دنبال جذب یک دستیار باتجربه و خارجی در کادر فنی‌اش بود و اخباری مبنی بر انتخاب دستیار او نیز به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود «فرناندو گاسپار» ۵۳ ساله که سابقه کار در باشگاه‌هایی چون رئال‌مادرید، گوانگ‌ژو چین، کوردوبای اسپانیا، رئال‌وایادولید، بنفیکا، مالاگا و تیم‌ملی گابن را به‌عنوان کمک‌مربی در کارنامه دارد دستیار یحیی گل‌محمدی می‌شود.

این مربی اسپانیایی پرولایسنس یوفا را دارد و شنیده می‌شد به زودی برای توافقات بیشتر و انعقاد قرارداد وارد ایران شود.

البته گاسپار مانند مربیان دیگر به یحیی گل‌محمدی برای دستیاری‌اش در پرسپولیس معرفی شده است، اما باوجود مذاکره با یحیی، هنوز تبدیل به گزینه قطعی و نهایی نشده و به‌احتمال مربی پرسپولیس نخواهد بود.

گل‌محمدی گفته بود دو مربی را برای مذاکره به باشگاه معرفی کرده و باید دید او در نهایت کدام گزینه را به‌عنوان دستیار جدیدش در پرسپولیس معرفی خواهد کرد. پیش از این په‌په لوسادا و ولسلی ننکا به‌همراه سیدجلال حسینی به‌عنوان دستیاران وی به پرسپولیس پیوسته‌اند.

کد خبر 588137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.